Cele trei persoane au lucrat pentru Autostrade per l'Italia sau o subsidiară a companiei.
Alţi şase angajaţi au primit suspendări de un an sau au fost acuzaţi de neglijenţă, a relatat cotidianul La Stampa.
Măsurile juridice luate împotriva celor nouă au fost decise în cadrul investigaţiei de un an asupra circumstanţelor care au provocat prăbuşirea Podului Morandi, pe 14 august 2018, şi pentru a stabili dacă catastrofa putea fi prevenită.
Italia: Noul guvern nu este pe placul alegătorilor
Procurorii care efectuează ancheta în această tragedie investighează în jur de 80 de persoane, potrivit media italiene.
Podul a fost demolat în întregime în luna iunie şi reconstrucţia a început. A început lucrul la fundaţiile noii structuri, al cărei arhitect este Renzo Piano, originar din Genova. Se intenţionează ca noul pod să fie dat în folosinţă în 2020
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Suedia este pregătită să...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...