Conferinţa Quo Vadis 2021! Ediţia a III-a
Digitalizarea asigurărilor-prioritate ZERO!
11 februarie 2021
Fundaţia Institutul de Studii Financiare şi trustul de presă DC Media Group din care fac parte DCNews, DCMedical, DCBusiness, StiriDiaspora.ro, DefenseRomania.ro, Spectacola.ro și DCNews TV va organiza în data de 11 februarie 2021, între orele 10:00 şi 13:00 CONFERINȚA “Quo Vadis 2021!” - Ediția a III-a, Digitalizarea asigurărilor-prioritate ZERO!
Evenimentul va fi transmis LIVE pe platformele DCNews TV, DCNews și DCBusiness, dar și paginile de Facebook și YouTube ale acestora, în intervalul orar 10:00 – 13:00.
Inovațiile tehnologice ne schimbă viața mai repede decât oricând, iar viteza digitalizării si cantitatea de date prelucrate au înregistrat si vor înregistra în perioada următoare o creștere accelerată ca urmare a contextului pandemic mondial generat de noul virus SARS-COV 2.
În acest context este, încă o dată, subliniată necesitatea dezvoltării şi utilizării unor capacități digitale puternice și inovatoare în sectorul financiar. Astfel, promovarea unui sector financiar bazat pe date va fi esențială pentru stimularea inovației și a concurenței.
Pe măsură ce soluții digitale noi și inovatoare sunt implementate, industria asigurărilor continuă eforturile de a identifica si implementa cele mai adecvate tehnologii care sa permită consumatorilor de produse de asigurare si/sau reasigurare să obțină servicii şi produse de calitate în condiții de siguranță.
Disponibilitatea tot mai mare a datelor ar putea ajuta asigurătorii să îmbunătățească monitorizarea și evaluarea riscurilor, să ofere o experiență mai bună clienților și să sporească detectarea tentativelor de fraudă. Industria asigurărilor susține eforturile de facilitare a utilizării adecvate a datelor. În același timp, clienții au aşteptarea de a avea control asupra partajării datelor lor și au nevoie să ştie că acestea sunt stocate în siguranță. Intensificarea incidentelor de tip cibernetic ridică câteva întrebări legate de sistemele de protecţie a datelor, a capacităţii companiilor de back-up în cazul unui atac de proporţii.
În acest context atât de agitat (tehnologic, social, medical), necesitatea de educaţie financiară este reiterată şi stringentă pentru generaţiile noi de consumatori, deja deschişi mediului online. De rezolvat rămâne doar modul de adaptare a mesajelor deja consacrate la instrumentele specifice online.