A vândut o carte, iar acum e start-up. Investitorii vor să-i dea 40 de milioane de dolari
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Trendul influencerilor și a consultanților atinge cote nebănuite. Kondo Marie, o japoneză ce este un influencer al organizării personale pentru femei, a devenit senzație mondială și este aproape de o rundă de investiții de 40 de milioane de dolari pentru brandul său media.

Kondo Marie este o tânără japoneze care este în plină glorie fiind un influencer și coach al organizării personale a femeilor., în special al împachetării lucrurilor și al curățeniei în casă. 

Devenită celebră după un TV show difuzat pe Netflix, ”Cum să-ți așezi lucrurile cu Kondo Marie”(Tyding up with Kondo Mari), scriitoarea japoneză este și un boom financiar, fiind aproape de finalizarea unei runde de investiții de 40 de milioane de dolari pentru brandul său personal media, conform publicației specializate TechCrunch.

Inițial, aceasta a mai beneficiat de o rundă de investițiii de la Sequoia Capital, un fond ce investește în start-up-urile de viitor.

Autoarea japoneză este criticată de unii dintre pasionații de cărți pentru că vinde non-sensuri.

Citește și:Netflix îi dă replica lui Steven Spielberg care critică platforma de streaming

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Un român norocos poate deveni, duminică, milionar în euro

Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...

CNPP: Viaţă de "special": 24.151 lei pe lună

Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel