Allianz-Ţiriac a vândut asigurări în valoare de un miliard de lei

Autor: Mara Ivan
Data publicării:
A venit și cu o serie de produse noi
A venit și cu o serie de produse noi
Allianz-Ţiriac a subscris în primele 9 luni din 2020 prime în valoare de peste un miliard de lei, în scădere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat marţi compania.

Asigurătorul menţionează că diminuarea a fost determinată exclusiv de vânzările mai mici de asigurări auto şi de călătorie, o tendinţă naturală având în vedere impactul noului coronavirus asupra pieţei auto şi a turismului.

Pe de altă parte, creşteri semnificative ale vânzărilor au fost înregistrate la nivelul de asigurărilor de viaţă, sănătate şi locuinţă. De exemplu, asigurările de viaţă au crescut cu 20% în primele 9 luni din 2020 şi au ajuns să genereze 1 leu din fiecare 7 lei încasaţi din primele totale.

Allianz-Ţiriac a plătit despăgubiri totale în valoare de peste 500 milioane de lei în primele 9 luni din 2020. Rata combinată se situează la nivelul de 90,6%, în scădere cu 2,6 puncte procentuale faţă de luna septembrie 2019.

În ultimele luni, compania a lansat o serie de produse noi şi servicii digitale pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale clienţilor, dar şi pentru a se adapta contextului generat de noul coronavirus.

Citește și Anunț IMPORTANT. Primăria Sectorului 5 NU va plăti

"Pentru a permite clienţilor să aibă grijă în continuare de sănătatea lor am introdus gratuit în acoperirile poliţelor de sănătate, servicii de consultanţă medicală la distanţă. Am extins acoperirile poliţelor de călătorie în străinătate prin includerea riscului de infectare cu COVID-19, am dezvoltat serviciul de soluţionare digitală a daunelor Claims Tracker pentru toate asigurările auto. Printre produsele nou lansate în plină pandemie, se numară asigurarea de răspundere pentru magistraţi, unică pe piaţă, dar şi o nouă asigurare de răspundere civilă pentru persoane fizice", se spune în comunicat.

Allianz-Ţiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare şi asigurări şi cel mai valoros brand de asigurări din lume, potrivit celei mai recente evaluări Interbrand. În România, compania se bucură de stabilitate financiară şi de încrederea clienţilor de peste 25 de ani.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Lingouri de aur / FOTO: Freepik
Stație de transformare / Foto: Freepik
foto: pexels.com
Concedieri / sursa foto: Freepik.com / Drazen Zigic
Aragaz / FOTO: Unsplash

Ungaria caută noi surse de aprovizionare cu gaz natural

O strategie menită să asigure un echilibru între...

Cu ochii pe mesaje / FOTO: Freepik
Om de afaceri / FOTO: Freepik

Companiile chineze se agață de dolarul american

Companiile chineze își păstrează dolarii,...

Sebastian Burduja. Foto: Crisan Andreescu
Date ROBOR

A crescut ROBOR. Veste proastă pentru cei care au credite

Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...

Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik

AFM. Încep înscrierile în programul Rabla pentru Tractoare

Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...

Palatul CEC
Germania. Foto: Ingo Joseph - Pexels
Ruble
Ministrul Adrian Câciu / FOTO: Gov.ro
SUA-China / FOTO: Freepik
Banca Naţională a României
Wall Street
Bună dimineața!
Tehnologie avansată / FOTO: Freepik

Suedezii propun asistentul virtual cu ”mii de fețe”

La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...

Centrala Iernut a Romgaz / Foto: Romgaz
Marcel Ciolacu

Guvernul prelungește plafonarea prețului la energie

Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...

Cu mâna întinsă / FOTO: Wikipedia

pixel