Allianz-Ţiriac a vândut asigurări în valoare de un miliard de lei

Autor: Mara Ivan
Data publicării:
A venit și cu o serie de produse noi
A venit și cu o serie de produse noi
Allianz-Ţiriac a subscris în primele 9 luni din 2020 prime în valoare de peste un miliard de lei, în scădere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat marţi compania.

Asigurătorul menţionează că diminuarea a fost determinată exclusiv de vânzările mai mici de asigurări auto şi de călătorie, o tendinţă naturală având în vedere impactul noului coronavirus asupra pieţei auto şi a turismului.

Pe de altă parte, creşteri semnificative ale vânzărilor au fost înregistrate la nivelul de asigurărilor de viaţă, sănătate şi locuinţă. De exemplu, asigurările de viaţă au crescut cu 20% în primele 9 luni din 2020 şi au ajuns să genereze 1 leu din fiecare 7 lei încasaţi din primele totale.

Allianz-Ţiriac a plătit despăgubiri totale în valoare de peste 500 milioane de lei în primele 9 luni din 2020. Rata combinată se situează la nivelul de 90,6%, în scădere cu 2,6 puncte procentuale faţă de luna septembrie 2019.

În ultimele luni, compania a lansat o serie de produse noi şi servicii digitale pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale clienţilor, dar şi pentru a se adapta contextului generat de noul coronavirus.

Citește și Anunț IMPORTANT. Primăria Sectorului 5 NU va plăti

"Pentru a permite clienţilor să aibă grijă în continuare de sănătatea lor am introdus gratuit în acoperirile poliţelor de sănătate, servicii de consultanţă medicală la distanţă. Am extins acoperirile poliţelor de călătorie în străinătate prin includerea riscului de infectare cu COVID-19, am dezvoltat serviciul de soluţionare digitală a daunelor Claims Tracker pentru toate asigurările auto. Printre produsele nou lansate în plină pandemie, se numară asigurarea de răspundere pentru magistraţi, unică pe piaţă, dar şi o nouă asigurare de răspundere civilă pentru persoane fizice", se spune în comunicat.

Allianz-Ţiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare şi asigurări şi cel mai valoros brand de asigurări din lume, potrivit celei mai recente evaluări Interbrand. În România, compania se bucură de stabilitate financiară şi de încrederea clienţilor de peste 25 de ani.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Trafic intens pe autostradă / Foto: Freepik
Termocentrală

Grupul 6 de la Rovinari reintră oficial în producție

Rovinari pornește Grupul 6 – un pas decisiv pentru...

Foto: Oana Pavelescu
Nicușor Dan
Freepik.com
Mână care ține cheile unei locuințe / Foto: Freepik
Freepik.com
Freepik.com

ANAF creşte numărul controalelor efectuate de la birou

ANAF, informare privind ţintele asumate în PNRR.

Asigurare auto RCA / Foto: Freepik
O unitate Gazprom / FOTO: Pagina de Telegram a companiei

Veniturile Rusiei din petrol şi gaze s-au prăbuşit

Veniturile Rusiei din petrol şi gaze au scăzut...

Date biometrice / Foto: Freepik

Modificări majore în procedura cazierului judiciar

Cazierul judiciar intră într-o nouă eră digitală, după...

Oleoductul Drujba
Calcule
Bursa de Valori București
London Metal Exchange / Foto: LME
Ursula von der Leyen
CEC Bank
Gaze
Reprezentanți ai Confederaţiei Patronale Concordia
Muncitori
Tichete de valoare
Bani
Cumparaturi online. Foto: Pexels.com
Bani
Dumitru Chisăliță / Foto: Agerpres

pixel