Allianz-Ţiriac a vândut asigurări în valoare de un miliard de lei
Autor: Mara Ivan
Data publicării:
A venit și cu o serie de produse noi
A venit și cu o serie de produse noi
Allianz-Ţiriac a subscris în primele 9 luni din 2020 prime în valoare de peste un miliard de lei, în scădere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat marţi compania.

Asigurătorul menţionează că diminuarea a fost determinată exclusiv de vânzările mai mici de asigurări auto şi de călătorie, o tendinţă naturală având în vedere impactul noului coronavirus asupra pieţei auto şi a turismului.

Pe de altă parte, creşteri semnificative ale vânzărilor au fost înregistrate la nivelul de asigurărilor de viaţă, sănătate şi locuinţă. De exemplu, asigurările de viaţă au crescut cu 20% în primele 9 luni din 2020 şi au ajuns să genereze 1 leu din fiecare 7 lei încasaţi din primele totale.

Allianz-Ţiriac a plătit despăgubiri totale în valoare de peste 500 milioane de lei în primele 9 luni din 2020. Rata combinată se situează la nivelul de 90,6%, în scădere cu 2,6 puncte procentuale faţă de luna septembrie 2019.

În ultimele luni, compania a lansat o serie de produse noi şi servicii digitale pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale clienţilor, dar şi pentru a se adapta contextului generat de noul coronavirus.

Citește și Anunț IMPORTANT. Primăria Sectorului 5 NU va plăti

"Pentru a permite clienţilor să aibă grijă în continuare de sănătatea lor am introdus gratuit în acoperirile poliţelor de sănătate, servicii de consultanţă medicală la distanţă. Am extins acoperirile poliţelor de călătorie în străinătate prin includerea riscului de infectare cu COVID-19, am dezvoltat serviciul de soluţionare digitală a daunelor Claims Tracker pentru toate asigurările auto. Printre produsele nou lansate în plină pandemie, se numară asigurarea de răspundere pentru magistraţi, unică pe piaţă, dar şi o nouă asigurare de răspundere civilă pentru persoane fizice", se spune în comunicat.

Allianz-Ţiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare şi asigurări şi cel mai valoros brand de asigurări din lume, potrivit celei mai recente evaluări Interbrand. În România, compania se bucură de stabilitate financiară şi de încrederea clienţilor de peste 25 de ani.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Salariile din agricultură au explodat în România

Salariile din agricultură încep să concureze cu cele din...

Noi reglementări pentru taxi și transportul alternativ

În contextul reglementării transportului alternativ s-a...

Aurul se repliază pe o piață cuprinsă de dezamăgire

Aurul scade pe măsură ce speranțele legate de o reducere...

Întreprinderile europene, vedete la răscumpărare de acțiuni

Valoarea totală a răscumpărărilor de acțiuni a scăzut cu...

Tona de cupru, metalul strategic, a depășit 10.000 de dolari

Prețul metalului roșu, element strategic al traziției...

Un român norocos poate deveni, duminică, milionar în euro

Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...

CNPP: Viaţă de "special": 24.151 lei pe lună

Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel