Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Apple și-a cerut scuze pentru reclama în care instrumente muzicale, instrumente artistice și jocuri sunt zdrobite de o presă hidraulică gigantică.
Videoclipul de un minut a fost lansat de directorul general al Apple, Tim Cook, pentru a susține noile sale iPad-uri, fiind prima dată în ultimii doi ani când grupul tehnologic american își revizuiește gama de tablete, în încercarea de a inversa tendința de scădere a vânzărilor.
Clipul, al cărui coloană sonoră este hitul All I Ever Need Is You al lui Sonny și Cher din 1971, este conceput pentru a arăta cât de mult a reușit Apple să strecoare într-un dispozitiv și mai subțire. Reclama a fost produsă intern de către echipa de creație a Apple, potrivit presei de specialitate.
Reclama s-a lovit de un val de indignare, notează Financial Times, utilizatorii rețelelor de socializare reacționând la postarea lui Cook pe X acuzând Apple că zdrobește "frumoasele instrumente creative" și "simbolurile creativității umane și ale realizărilor culturale".
Directorii din industria publicitară au susținut că reclama a fost un pas greșit pentru compania din Silicon Valley, care, sub conducerea regretatului cofondator Steve Jobs, a fost lăudată pentru capacitatea sa de a capta atenția consumatorilor prin campaniile anterioare.
Actorul Hugh Grant a acuzat Apple de "distrugerea creativității umane prin amabilitatea Silicon Valley" într-o postare pe rețeaua de socializare X.
Cu toate acestea, Richard Exon, fondator al agenției de marketing Joint, a declarat: "O întrebare mai importantă este: își face treaba reclama? Este memorabilă, distinctivă și acum știu că noul iPad are și mai multe în el, dar este mai subțire ca niciodată".
Platforma de analiză a consumatorilor Zappi a realizat un studiu de consum asupra anunțului care a sugerat că ideea presei hidraulice care zdrobește arta a creat diviziuni.
Potrivit acesteia, spotul publicitar nu a avut performanțe suficiente în ceea ce privește emoțiile căutate în mod obișnuit, precum fericirea și râsul, și a avut performanțe excesive în ceea ce privește emoțiile negative tradiționale, cum ar fi șocul și confuzia, persoanele în vârstă fiind mai predispuse să aibă un răspuns negativ decât consumatorii mai tineri.
Nataly Kelly, director de marketing la Zappi, a declarat: "Este reclama la Apple iPad o operă de geniu sau semnul unor vremuri distopice? Depinde cu adevărat de vârsta pe care o aveți. Valoarea de șoc este puterea acestei reclame, care este controversată prin concepție, așa că faptul că oamenii vorbesc despre ea este un câștig."
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Guvernul s-a decis în privința...
Rating susţinut de apartenenţa...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
SUA apără acordul propus de...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...
Termenele de livrare care ar putea determina...
Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...
Aplicația de inteligență...
Afacerile stârnesc interes până...
Data de 28 februarie 2025 este...
Donald Trump a câștigat...
Ce se întâmplă cu sezonul turistic din Santorini....
SUA ar putea tăia accesul...
Care este secretul? Nu este...
O selecție a celor semnificative informații ale zilei...
Cercetătorii chilieni au...
Hon Hai propune o colaborare cu...
La o lună după începutul celui de-al doilea mandat al...
Un cuțit de 150.000 de dolari ar putea părea pentru unii...
Bursa de la București încheie...
Libera circulație...