Firma care organizează Neversea, pierderi de peste 9 milioane lei în 2023
NEVERSEA SRL, organizatorul...
Într-o postare pe Facebook, primarul general, Gabriela Firea, a prezentat şi primele imagini cu autobuzul hibrid.
'Achiziţia noilor autobuze hibrid - Mercedes-Benz Citaro Hybrid - este un pas important în diminuarea poluării generate de traficul urban. Prototipul va reprezenta mărţişorul pentru Bucureşti, acesta fiind livrat pe data de 1 martie. Din luna mai, Primăria Municipiului Bucureşti va recepţiona câte 20 de bucăţi pe lună, până în luna noiembrie inclusiv, totalizând un număr de 130 de bucăţi', a precizat sursa citată.
Valoarea totală a contactului este de aproximativ 50 de milioane de Euro cu TVA inclus, iar garanţia este de 8 ani.
'Interiorul autobuzelor este modern, practic, dotat cu scaune tapiţate şi climatizare automată, cu o capacitate mare de transport călători, cu funcţii speciale destinate persoanelor cu dizabilităţi, este dotat cu prize USB pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile, cu sistem informatic performant care permite atât furnizarea informaţiilor în timp real despre călătorie pasagerilor, precum şi furnizarea unor date importante despre starea de funcţionare a autobuzului către Societatea de Transport Bucureşti. O atenţie specială a fost acordată şi postului de conducere al şoferului, acesta beneficiind de dotări de ultimă generaţie care îi cresc siguranţa şi confortul, respectiv îi reduc sursele de stres sau oboseală', a menţionat primarul general. Conform aceleiaşi surse, sistemul hibrid compact, adăugat versiunii de bază Mercedes Benz Citaro Euro 6, reprezintă 'o soluţie sustenabilă, economică şi fiabilă', necesitând o mentenanţă similară autobuzelor convenţionale.
Programul Rabla 2020. Ce se întâmplă cu numărul de vouchere
'Tehnologia hibridă ce echipează aceste autobuze face ca motorul electric, dispus între motorul termic şi transmisia automată, să funcţioneze atât ca agregat de antrenare a roţilor, cât şi ca generator de energie atunci când autobuzul frânează, energie care este la rândul ei este stocată spre a fi folosită la punerea în mişcare a autovehiculului. Astfel, energia generată din frânare, pierdută în cazul autobuzelor convenţionale, este folosită acolo unde este nevoie de ea mai mult - la pornirile de pe loc constante, generate atât de plecările din staţiile S.T.B. cât şi de traficul urban aglomerat. Această calitate conduce la o reducere semnificativă a noxelor emise, cât şi a consumului de carburant', a mai arătat Firea.
Primarul general menţionează că, în scopul măririi aportului adus de tehnologia hibridă, a fost adăugat un sistem de virare tip 'Intelligent eco steering', care, spre deosebire de un sistem de virare clasic, foloseşte energie doar în momentele în care conducătorul autobuzului schimbă poziţia volanului. De asemenea a fost adăugată o punte motoare construită din materiale uşoare, silenţioasă, cu zgomot de rulare redus, ce foloseşte pentru lubrifiere un mix de ulei mineral şi sintetic pentru o mentenanţă cât mai redusă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
NEVERSEA SRL, organizatorul...
Banca Națională a României...
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii...
China nu poate accepta o...
Programul Casa Verde...
O propunere votată în...
Prețurile la energie electrică continuă să varieze...
Peste 200 de locuitori ai...
Un accident provocat de o...
Organizația țărilor...
Administrația Națională de...
Polițiștii de frontieră ai...
Circulația pe Podul Prieteniei,...
Prețurile globale ale...
Val de căldură extremă în estul...
Donald Trump a semnat legea...
Pompierii anunţă că la mall-ul...
România se apropie periculos de...
Bursa închide pe minus vineri,...
Sistemul RO e-Transport a...
Andrei Badalov, în vârstă de 62...
IMM România nu este de acord cu...