Intervenţie de urgenţă pe lacul Bicaz, după inundaţii
Buzoianu: Am cerut Hidroelectrica şi Apele Române,...
Contractul semnat cu Beyonce se înscrie în lupta pentru conținut strategic angajată de grupul american, care se pregătește să-i confrunte pe concurenții cu greutate ai pieței, începând cu Disney, care va lansa platforma Disney+ în luna noiembrie.
Netflix, care va prezenta săptămâna aceasta rezultate trimestriale, i-a dezamăgit pe investitori cu un obiectiv de creștere a parcului său de abonați sub așteptările pieței. ”Homecoming”, primul dintre cele trei programe convenite cu ”Queen Bey” a fost pus deja în circuit miercuri. Scris, realizat și produs de cântăreață, filmul documentar relatează despre punerea în scenă a spectacolului de la Coachella.
Citește și Beyonce, parteneriat cu unul dintre cele mai celebre branduri
Potrivit presei de specialitate, postul de televiziune HBO a încercat să programeze ”Homecoming”, dar nu a putut trece de oferta celor de la Netflix. Beyonce, una dintre cele mai îndrăgite cântărețe americane, are o avere estimată la 500 milioane de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Buzoianu: Am cerut Hidroelectrica şi Apele Române,...
Ministerul Energiei împreună cu...
România va dispune, până la sfârşitul acestui an, de...
Ministrul Finanţelor,...
Directoratul Naţional de...
Incendiu la un depozit de...
Ultimele informaţii despre...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a închis în scădere pe majoritatea indicilor...
- TVA mai mare, carburanți mai...
Direcția Generală Antifraudă Fiscală acționează...
Curs valutar BNR, 1 august.
Populația afectată de...
Cu puține zile în urmă, România...
ANAF a publicat calendarul...
Preşedintele SUA a semnat un...