China: Vânzări RECORD de Ziua Celibatarilor
Autor: Antonia Popescu
Data actualizării:
Data publicării:
Reduceri subtanțiale de prețuri
Reduceri subtanțiale de prețuri
Cel mai mare retailer online din China, Alibaba Group Holding Ltd, a înregistrat vânzări record de aproximativ 372,3 de miliarde de yuani (56,4 miliarde de dolari), în prima jumătate de oră a Zilei Celibatarilor, consumatorii profitând de discounturile semnificative, transmit DPA şi Reuters.

Anul trecut, Alibaba a raportat vânzări record de aproximativ 268,4 miliarde de yuani (aproximativ 38,4 miliarde de dolari), cu ocazia Zilei Celibatarilor, cel mai mare eveniment de cumpărături online din lume.

Evenimentul din 2020 vine la o săptămână după ce Alibaba a pierdut aproape 76 miliarde de dolari din capitalizarea sa bursieră, în urma suspendării neaşteptate a listării de 37 miliarde de dolari a Ant Group, compania din domeniul tehnologiei financiare (fintech) în care Alibaba deţine o treime. Există temeri că autorităţile de la Beijing vor să încerce să ţină sub control companiile chineze din domeniul tehnologiei adoptând reglementări mai dure.

Scumpiri. Prețurile au explodat la produse de maximă necesitate

Totuşi, vânzările nu pot fi comparate cu cele din alţi ani, deoarece de data aceasta Alibaba oferă de la începutul lunii noiembrie promoţii speciale pentru Ziua Celibatarilor, care sunt incluse în rezultatele privind vânzările în prima jumătate de oră.

Recordul a fost înregistrat miercuri de 583.000 de comenzi plasate într-o secundă, a anunţat Alibaba. Şi alte platforme chineze de tranzacţionare se aşteaptă la vânzări solide de Ziua Celibatarilor.

Peste 250.000 de branduri participă la evenimentul din 2020, care este văzut ca un barometru pentru a se vedea dacă a revenit încrederea consumatorilor chinezi după pandemia de coronavirus (COVID-19) şi după declinul economiei din prima parte a anului.

Alibaba, care a lansat în 2009 Ziua Celibatarilor, a anunţat că a introdus peste două milioane de noi produse, dublu faţă de nivelul din 2019.

China sărbătoreşte în fiecare an la 11 noiembrie Ziua Celibatarilor, care a devenit totodată şi cea mai importantă zi de cumpărături online, un fel de replică la Black Friday şi Cyber Monday. În China, legătura dintre oamenii singuri şi această zi de 11 noiembrie (11.11) este dată de cifra "1", care face trimitere la singurătate, iar sărbătoarea este un fel de replică la adresa Valentine's Day. Burlacii chinezi obişnuiesc să organizeze petreceri în această zi, pretext folosit pentru a-şi căuta un partener sau o parteneră. Alţi retaileri au început să extindă conceptul în Hong Kong şi Taiwan.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Salariile din agricultură au explodat în România

Salariile din agricultură încep să concureze cu cele din...

Noi reglementări pentru taxi și transportul alternativ

În contextul reglementării transportului alternativ s-a...

Aurul se repliază pe o piață cuprinsă de dezamăgire

Aurul scade pe măsură ce speranțele legate de o reducere...

Întreprinderile europene, vedete la răscumpărare de acțiuni

Valoarea totală a răscumpărărilor de acțiuni a scăzut cu...

Tona de cupru, metalul strategic, a depășit 10.000 de dolari

Prețul metalului roșu, element strategic al traziției...

Un român norocos poate deveni, duminică, milionar în euro

Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...

CNPP: Viaţă de "special": 24.151 lei pe lună

Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel