Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Anul trecut, Alibaba a raportat vânzări record de aproximativ 268,4 miliarde de yuani (aproximativ 38,4 miliarde de dolari), cu ocazia Zilei Celibatarilor, cel mai mare eveniment de cumpărături online din lume.
Evenimentul din 2020 vine la o săptămână după ce Alibaba a pierdut aproape 76 miliarde de dolari din capitalizarea sa bursieră, în urma suspendării neaşteptate a listării de 37 miliarde de dolari a Ant Group, compania din domeniul tehnologiei financiare (fintech) în care Alibaba deţine o treime. Există temeri că autorităţile de la Beijing vor să încerce să ţină sub control companiile chineze din domeniul tehnologiei adoptând reglementări mai dure.
Scumpiri. Prețurile au explodat la produse de maximă necesitate
Totuşi, vânzările nu pot fi comparate cu cele din alţi ani, deoarece de data aceasta Alibaba oferă de la începutul lunii noiembrie promoţii speciale pentru Ziua Celibatarilor, care sunt incluse în rezultatele privind vânzările în prima jumătate de oră.
Recordul a fost înregistrat miercuri de 583.000 de comenzi plasate într-o secundă, a anunţat Alibaba. Şi alte platforme chineze de tranzacţionare se aşteaptă la vânzări solide de Ziua Celibatarilor.
Peste 250.000 de branduri participă la evenimentul din 2020, care este văzut ca un barometru pentru a se vedea dacă a revenit încrederea consumatorilor chinezi după pandemia de coronavirus (COVID-19) şi după declinul economiei din prima parte a anului.
Alibaba, care a lansat în 2009 Ziua Celibatarilor, a anunţat că a introdus peste două milioane de noi produse, dublu faţă de nivelul din 2019.
China sărbătoreşte în fiecare an la 11 noiembrie Ziua Celibatarilor, care a devenit totodată şi cea mai importantă zi de cumpărături online, un fel de replică la Black Friday şi Cyber Monday. În China, legătura dintre oamenii singuri şi această zi de 11 noiembrie (11.11) este dată de cifra "1", care face trimitere la singurătate, iar sărbătoarea este un fel de replică la adresa Valentine's Day. Burlacii chinezi obişnuiesc să organizeze petreceri în această zi, pretext folosit pentru a-şi căuta un partener sau o parteneră. Alţi retaileri au început să extindă conceptul în Hong Kong şi Taiwan.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...