Programul Noua Casă 2025. Cătălin Leonte (FNGCIMM): Marele avantaj este avansul cerut
Cătălin Leonte, directorul...
Săptămâna trecută, societatea mixtă deţinută de Volkswagen şi compania chineză SAIC Motor a deschis primul showroom conform noului sistem în oraşul Hangzhou, potrivit postărilor din social media. Magazinul, numit "ID. Store X", vinde maşini electrice din familia ID.
Clienţii pot comanda vehicule la preţuri fixe direct prin site-ul companiei, prin aplicaţia de pe telefon sau de la dealerii autorizaţi. Investiţiile în noile magazine sunt realizate de un grup de dealeri selectaţi de VW şi tot ei le operează, a anunţat miercuri grupul german.
Consumatorii casnici de energie NU ştiu că piaţa va fi liberalizată
Producătorii auto tradiţionali stabilesc de obicei un preţ oficial, dar deseori dealerii oferă discounturi sau cer preţuri mai ridicate, în funcţie de cererea pentru modele.
Noua abordare a VW diferă de modelul Tesla, care vinde maşinile direct, fără a apela la dealeri. În prezent, Tesla are peste 150 de showroom-uri şi centre de servicii în China, în timp ce grupul chinez Nio Inc are 189 de magazine, Xpeng Inc are 116, iar Li Auto Inc - 45.
SAIC-Volkswagen a anunţat că va deschide 40 de magazine "ID. Store X" în 29 de oraşe din statul asiatic în următorii doi ani.
Şi societatea mixtă deţinută de Volkswagen şi compania chineză FAW urmează să anunţe noile planuri pentru vânzarea maşinilor electrice.
Luna trecută, Volkswagen a anunţa că până în 2023 va lansa pe cea mai mare piaţă auto din lume opt modele electrice din familia ID., cu partenerii săi locali SAIC şi FAW.
Autorităţile de la Beijing vor ca până în 2025 vânzările de vehicule electrice şi hibride pe piaţa chineză să reprezinte 20% din vânzările de maşini noi, de la 5% în prezent.
Pe piaţa vehiculelor electrice din China, VW concurează cu Tesla şi Nio Inc.
Analiştii se aşteaptă ca în acest an să fie vândute pe piaţa chineză aproximativ 1,1 milioane de vehicule electrice şi hibride.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
În acest an, Asociaţia Producătorilor Auto din China se aşteaptă la un recul de aproximativ 10% al vânzărilor pe cea mai mare piaţă auto din lume, iar în cazul unui al doilea val de infecţii declinul s-ar putea adânci la aproximativ 20%.
China este responsabilă pentru 27% din producţia auto globală, faţă de 7% în 2003, conform datelor UBS.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Cătălin Leonte, directorul...
În contextul în care dolarul este în scădere accentuată...
Ministerul Energiei a lansat în...
Uniunea Europeană încearcă să...
Ministrul Energiei, Sebastian...
A doua putere economică mondială își propune să domine...
În deșertul arid al Arizonei,...
Ele tronează, impunătoare, în...
Linia ar urma să lege capitala, de pe malul estic al...
Fondul Monetar Internațional...
Capitala Italiei a fost...
Cătălin Leonte, Director...
Ultimele date publicate de...
Este singura țară din G7 care a înregistrat o recesiune...
Statul a aprobat vânarea a peste 34.000 de căprioare...
Grupaj de știri.
Recent, a intrat în vigoare o...
Ministrul Finanțelor, Tanczos...
Au fost înregistrate și creșteri importante.
Când principalul negociator comercial al Japoniei s-a...
Președintele Statele Unite...
Leul s-a menținut stabil față...
Un prim test are loc la Osaka.
Prețurile la cupru au scăzut...
Un studiu elaborat de...
Care este concluzia unui studiu realizat pe această temă...
Este vorba de politica monetară...
Republicanii din Congresul...