Efectele măsurilor fiscale. România, mai puţin atractivă pentru investitori - Analiză
Măsurile fiscale luate în regim...
IKEA retrage de pe piață espressorul pentru plită METALLISK de 0,4l cu supapă de siguranță din oțel inoxidabil, cu marcaj de dată între 2040 și 2204, întrucât există riscul de spargere violentă a produsului în timpul utilizării, anunță retailerul.
IKEA le recomandă tuturor clienților care au cumpărat un espressor pentru plită METALLISK de 0,4l cu supapă de siguranță din oțel inoxidabil, cu marcaj de dată între 2040 și 2204 (aass), să nu îl mai folosească și să contacteze IKEA pentru a li se rambursa integral suma plătită pe produs.
Sunt rechemate doar produsele prevăzute cu supapă de siguranță din oțel inoxidabil (de culoare argintie/gri). Restul unităților nu sunt incluse în campania de retragere de piață.
Espressorul METALLISK cu supapă de siguranță din oțel inoxidabil, cu marcaj de dată între 2040 și 2204 (aass), poate fi returnat la orice magazin IKEA, iar clienții vor primi înapoi suma integrală plătită pe produs. Nu este necesară o dovadă a achiziției (bon fiscal).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Măsurile fiscale luate în regim...
Proiectele de acte normative...
Randamentele scad după haosul...
Cota redusă de TVA este păstrată doar pentru anumite...
Trump și Putin, discuție fără...
Premierul Ilie Bolojan a...
România se confruntă cu o criză...
UiPath îl numește pe David...
Ministerul Transporturilor și...
Giganții industriali europeni...
Analistul economic Petrișor...
Rovinieta se scumpește din...
Vicepremierul Tanczos Barna a...
Curs valutar BNR, 3 iulie 2025.
Preşedintele Cartel Alfa,...
Criza e reală, cifrele nu mai...
Creşterea cotei generale de...
Orban mizează pe „prima casă” în campania pentru 2026.