Știrile dimineții. Cele mai importante informații la început de weekend
Grupaj de știri.
Cel mai mare comerciant mondial de mobilă a anunţat marţi că iniţiativa 'Buy Back' face parte din obiectivul său de a deveni "o companie complet circulară şi cu un impact pozitiv asupra mediului până în 2030". Potrivit acestei iniţiative, care se va derula în 27 de ţări începând din 24 noiembrie şi până în 3 decembrie, în schimbul fostelor lor obiecte de mobilier, clienţii vor primi vouchere pe care le vor putea cheltui la magazinele IKEA, iar valoarea voucherelor va depinde de starea în care se află obiectele de mobilier pe care le revând.
Clienţii IKEA cu obiecte "aproape noi", adică fără zgârieturi, vor primi vouchere echivalente cu 50% din preţul iniţial al obiectelor, în timp ce mobilierul aflat în stare "foarte bună", cu zgârieturi minore, va fi răscumpărat de IKEA la 40% din valoarea iniţială. În sfârşit, mobilierul "în stare avansată de uzură", cu mai multe zgârieturi, va fi răscumpărat la 30% din valoarea iniţială.
Un posibil clenci pentru clienţi este că, în cadrul acestui program, produsele trebuie returnate la IKEA "complet asamblate". Grupul suedez a precizat că voucherele nu vor avea o dată de expirare pentru a-i încuraja pe clienţi să cumpere obiecte de mobilier numai atunci când au nevoie de ele.
"Făcând traiul sustenabil mai simplu şi mai accesibil, IKEA speră că iniţiativa va ajuta clienţii săi să ia poziţie faţă de consumul excesiv care este Black Friday", a anunţat grupul suedez făcând referire la reducerile practicate de mulţi comercianţi în ziua de 27 noiembrie.
Citește și Ce se întâmplă în această țară cu obiectele second-hand
IKEA a precizat că toate obiectele care nu vor putea fi revândute vor fi reciclate sau donate. Până în 2021, IKEA intenţionează ca în fiecare din magazinele sale să existe zone dedicate unde oamenii îşi vor putea revinde mobilierul vechi şi să găsească mobilier reparat sau recondiţionat.
Săptămâna trecută grupul suedez a informat că vânzările sale au revenit pe creştere în acest an, în condiţiile în care actuala criză a coronavirusului a stimulat dorinţa consumatorilor de a cheltui mai multe pentru casele lor, o tendinţă care potrivit grupului suedez ar urma să continue.
Magazinul IKEA din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. În luna iunie 2019, Ikea a inaugurat noul magazin de pe Bulevardul Theodor Pallady din Capitală, o investiţie de 90 de milioane de euro care a creat 600 de noi locuri de muncă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...