Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
În cartierul bucureştean Militari, de câteva săptămâni, se execută marcaje rutiere noi. Toate bune, de apreciat, numai că lucrarea nu pare a fi coordonată cu cei care se ocupă şi răspund de starea străzilor respective.
Pentru că, după cum vedeţi şi în imaginea alăturată, pe strada Oboga marcajul rutier nou a fost aplicat la câţiva centimetri de un crater de toată frumuseţea, format de-a lungul mai multor luni - spun asta pentru că trec zilnic pe această stradă. O lipsă de respect şi de preocupare faţă de banul public şi de imaginea pe care o laşi în faţa cetăţenilor. Pe de o parte nu poţi să vii cu marcaje noi pe o stradă care arată aşa cum se vede în imagine înainte de a repara gropile respective. E o chestiune elementară. Pe de altă parte, în momentul în care administraţia se va gândi, totuşi, să decoperteze zona respectivă şi să toarne un strat nou de asfalt ce credeţi că se va întâmpla? Desigur, va fi distrus şi marcajul aplicat recent.
Drumul pentru biciclete de la Lacul Morii s-a inaugurat, duminică, de Ziua Mondială a Mediului, a anunţat Primăria Sectorului 6.
Potrivit unui comunicat, drumul amenajat pentru biciclete are o lungime de 2,3 kilometri şi o lăţime ce variază între 2 şi 6 metri. Porneşte de la Barajul Ciurel până la insula Lacul Morii. Prima parte a suprafeţei de rulare este din asfalt, o altă parte din marnă, anume cea de la Calea Crângaşi până la insulă. Marna este un material 100% natural, din piatră de calcar, iar această soluţie a fost aleasă deoarece nu se poate betona sau asfalta spaţiul verde. Pentru a se evita accidentele, bicicliştii nu au acces pe promenada Lacul Morii.
Drumul pentru biciclete va fi testat printr-un tur ghidat pe două roţi organizat de Asociaţia Mai Mult Verde. Zeci de biciclişti îşi dau întâlnire, de la ora 9,30, pe Insula Lacul Morii. De acolo, la ora 10,30, se va pleca în jurul lacului, pe drumul proaspăt amenajat.
Primarul Ciprian Ciucu va pedala şi el
Pe parcursul turului cu biciclete vor fi trei opriri tematice. Primul popas va fi făcut la Giuleşti Sârbi, în dreptul zonei naturale de 200 de hectare, unde se va vorbi despre promovarea zonelor naturale ca spaţii alternative de agrement pentru locuitorii Capitalei, al doilea va fi pe Aleea Lacul Morii, unde reprezentanţii Ordinului Arhitecţilor vor discuta despre concursul internaţional de soluţii pentru valorificarea zonei extinse a Lacului Morii. Ultima oprire va fi între Barajul Ciurel şi zona Insulei Lacul Morii. Ciprian Ciucu va vorbi despre faza întâi a proiectului de regenerare urbanistică a zonei Lacului Morii - Crângaşi - Giuleşti, pentru promenadă şi activităţi sportive, precizează comunicatul citat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...