Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
L'Oréal a ajuns la un acord cu grupul brazilian Natura & Co pentru a achiziționa brandul australian de lux Aesop pentru o valoare de 2,52 miliarde de dolari, au anunțat cele două companii.
Tranzacția va permite gigantului francez să își consolideze prezența pe piața de lux și, de asemenea, va oferi o gură de aer proaspăt pentru Natura, în condițiile în care compania braziliană este afectat de datorii, cu marjele de profit puternic diminuate.
Într-un comunicat, L'Oréal a precizat că Aesop este distribuit în aproximativ 400 de puncte de vânzare exclusive în America, Europa, Australia, Noua Zeelandă și Asia, cu vânzări de 537 milioane de dolari anul trecut - în creștere cu 21% față de 2021, la rate de schimb constante.
"Aesop profită de toate tendințele actuale de creștere a consumului, iar L'Oréal va contribui la accelerarea potențialului său uriaș de creștere, în special în China și în retailul de călătorie", a declarat directorul general al L'Oréal, Nicolas Hieronimus, în comunicat.
Natura a declarat că tranzacția va accelera procesul de reducere a gradului de îndatorare și își va reorienta strategia.
Grupul brazilian a precizat că tranzacția ar trebui să fie finalizată în al treilea trimestru din 2023.
Citește și Holcim a finalizat achiziția grupului american Duro-Las
Gigantul pieței materialelor de construcții, Holcim, a finalizat achiziția companiei americane Duro-Last, specializată în realizarea de acoperișuri. Preluarea va permite grupului cu sediul în Zug să genereze venituri de 4 miliarde de dolari prin divizia sa de sisteme de acoperișuri, potrivit unui comunicat Holcim. Citește mai departe AICI
Citește și Fuziunile şi achiziţiile s-au prăbușit. De zece ani nu a mai fost un asemenea dezastru
Datele furnizate de firma Dealogic arată că volumul fuziunilor şi achiziţiilor a scăzut cu 48% în primul trimestru din acest an, până la 575,1 miliarde de dolari, comparativ cu 1.100 miliarde de dolari în aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Primul trimestru a fost caracterizat de nivele extraordinare de volatilitate şi incertitudine, cu mult peste ceea ce era preconizat. Şi asta a avut drept impact amânarea unor anunţuri", spune Anu Aiyengar, director global pentru M&A la banca americană JPMorgan Chase & Co. Citește mai departe AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...