Campania outdoor are scopul de a atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre.
Acțiunea se derulează în două etape:
- prima a constat în afișarea, în perioada 06 – 12 septembrie a.c., a două imagini reprezentative pentru țara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului;
- a doua etapă, care se desfășoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.
Totodată, este important de menționat că perioada de desfășurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal și Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franța.
La acest eveniment sunt așteptați peste 3 milioane de turiști, care vor intra și ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinație turistică, informează ministerul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursa locurilor de muncă pentru...
Producţia de hidrocarburi a OMV Petrom a scăzut în...
Contractul futures cu livrare...
Această performanță reflectă un...
Grupaj de știri.
Declarația a fost făcută...
Casa Naţională de Pensii...
Două elemente de referință...
Într-adevăr, investitori globali, de anvergură nu vin în...
Este o misiune a Agenției...
Debitul fluviului Dunărea la intrarea în România, prin...
Anul viitor am putea vedea o...
Prinde contur speranța pentru o evoluție pozitivă în...
De altfel, ziarul britanic se...
Venitul mediu lunar disponibil...