LinkedIn se va folosi de inteligența artificială pentru dezvoltarea unei noi funcții
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn a anunțat marți că va adăuga funcții de inteligență artificială pentru utilizatorii platformei, permițând angajatorilor să găsească candidați prin adresarea de întrebări și permițând profesioniștilor din domeniul marketingului să creeze campanii personalizate.

Rețeaua de socializare cu scop profesional, deținută de Microsoft, a folosit tehnologia de la OpenAI, creatorul ChatGPT pentru a dezvolta aceste funcții.

LinkedIn are peste 950 de milioane de membri, dintre care marea majoritate nu plătesc pentru acest serviciu. Veniturile principale ale companiei provin în general de la recrutori și profesioniști din domeniul marketingului, afirmă Reuters.

Cei care caută un job pe această platformă folosesc filtre de date, cuvinte cheie și alte metode ale motorului de căutare într-un limbaj pe care baza de date a LinkedIn îl poate înțelege. Odată cu implementarea noii tehnologii, utilizatorii pot pune aceeași întrebare în scris iar computerul poate răspunde direct la acestea, iar ulterior să îi facă acestuia mai multe sugestii.

Ryan Roslansky, directorul executiv al LinkedIn, a declarat pentru Reuters că, într-o epocă în care titlurile posturilor se schimbă rapid, LinkedIn încearcă să încurajeze angajarea persoanelor ale căror competențe corespund cerințelor postului, indiferent de titlu sau de educație.

"Când te concentrezi doar pe faptul că cineva a urmat o școală din Ivy League sau a lucrat la Google, vorbești despre un set foarte restrâns de persoane pe care toată lumea încearcă să le angajeze. Atunci când te concentrezi pe competențele necesare pentru a da randament în mod eficient, dintr-o dată, vezi că există zeci de mii de candidați", a spus el.

LinkedIn adaugă instrumente similare pentru profesioniștii din domeniul vânzărilor care caută potențiali clienți și introduce, de asemenea, un instrument care va folosi inteligența artificială pentru a citi site-ul web al unei companii și a crea o campanie de marketing pentru produse și servicii business-to-business, care va rula apoi pe site-ul LinkedIn.

Compania, care a avut venituri de peste 15 miliarde de dolari în ultimele 12 luni, nu intenționează să perceapă taxe suplimentare pentru noile funcții.

Citește și: YouTube pune la dispoziția creatorilor de conţinut noi instrumente bazate pe inteligența artificială

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Schimbări pe WhatsApp: Ce se va întâmpla în luna iunie

Care sunt surprizele lunii iunie. Un detaliu: multă...

Incendiile care au aprins prețul petrolului

Cursul petrolului a încheiat în creștere ultima sesiune...

De ce cumpără SUA milioane de barili de petrol. Analiză

Procedând ca atare, Statele Unite rezolvă, practic, două...

Vânzarea terenurilor extravilane. Se schimbă regulile

A fost depusă la Senat o propunere legislativă pentru...

Şomajul rămâne la un nivel îngrijorător în Franţa

Veştile nu sunt bune pentru cea de-a doua mare economie...

Date de ultimă oră privind cifra de afaceri din industrie

Informațiile vin de la Institutul Național de Statistică. 

Orezul va deveni mai scump, pe fondul fenomenelor meteo

Diferite probleme care țin, în mare parte, de fenomene...


pixel