Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva va fi dat în folosință la sfârșitul lunii

Autor: Matei Ion
Data publicării:
Lotul 3 se va da in folosință curând
Lotul 3 se va da in folosință curând
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a afirmat, joi, că lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva, pentru care statul român a reziliat recent contractul cu constructorul spaniol, fiind preluat de către CNAIR, va fi deschis circulaţiei la sfârşitul lunii septembrie.

"Lotul 3 va fi deschis, undeva, la sfârşitul lunii septembrie. A fost preluat de către CNAIR. Se fac lucrările. Va fi dat în trafic la sfârşitul lunii septembrie, deci acei 44 de kilometri (pe loturile 3 şi 4 - n.r.) vor fi în integralitate deschişi. Se va circula de la Sibiu la Nădlac la profil de autostradă", a declarat ministrul Transporturilor, aflat în inspecţie în judeţul Alba pe şantierul Autostrăzii Sebeş-Turda.

Totodată, Răzvan Cuc a precizat că lotul 1 al Autostrăzii Sebeş-Turda se va da în circulaţie, la fel cum se va da şi la lotul 3 Lugoj-Deva.

Se schimbă prioritățile în giratoriul de la Aeroportul Otopeni

Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj-Deva, între Şoimuş şi Ilia, în lungime de 22,14 kilometri, a fost deschis traficului la mijlocul lunii august.

Pentru lotul 3, între Ilia şi Holdea, în lungime de 21,14 kilometri, statul român a reziliat contractul şi a decis ca CNAIR să facă în regie proprie lucrările ce mai trebuiau executate de constructorul spaniol.

Constructorul lotului 3 a anunţat că se gândeşte "foarte serios" să facă plângeri penale şi să acţioneze statul român în judecată, considerând că ministrul Transporturilor a reziliat contractul într-un mod abuziv.

Reprezentanţii constructorului spun că proiectul construirii lotului 3, în lungime de 21,14 kilometri, după o colaborare "extrem de dificilă" cu CNAIR, a fost finalizat şi se aştepta recepţia lucrărilor şi punerea în funcţiune. Constructorul a anunţat în 12 august că lucrările aferente proiectului au fost finalizate şi că nu există impedimente de ordin tehnic sau contractual pentru ca CNAIR să nu efectueze recepţia proiectului şi punerea sa în funcţiune, iar finisajele actuale sunt în afara corpului autostrăzii şi se pot executa fără a încurca traficul, ceea ce înseamnă că nu împiedicau recepţia lucrării.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Practic toți românii sunt obligați să utilizele SPV
Ilie Bolojan / Foto: gov.ro
Transelectrica
Guvern. Foto: Mihai Ciobanu
Medic de familie / Foto: Freepik
Donald Trump
Lacat. Freepik.com
Documente ANAF. Freepik.com
Volkswagen / Foto: Chris Verwymeren / Flickr
Centrala carbune / sursa foto: Freepik.com
Freepik.com
Florin Manole. Foto: Crişan Andreescu
București / Foto: Freepik
Panouri fotovoltaice / sursa foto: Freepik.com
Găini / Foto: Freepik
Înaltă tensiune / FOTO: Freepik
Flacără la aragaz / Foto: Freepik
Foto: REUTERS

Cum fentează Coreea de Nord sancţiunile internaţionale

Coreea de Nord a găsit metodele prin care să eludeze...

ANAF

Ghid ANAF: Verificarea contribuțiilor sociale CAS și CASS

Orice român își poate verifica gratuit, online, situația...

Economii. Sursa: Freepik.com
Palatul Parlamentului / Foto: Freepik
Tren CFR
Ionuț Polexe, Value Proposition Director, PPC Energie
Foto: Pexels.com
Muncitori pe șantier / Foto: Unsplash
Președintele Nicușor Dan conduce ședința CSAT

Situaţia sistemului energetic al României, analizată în CSAT

Ministrul Energiei, Bogdan Ivan, a anuţat vineri, că va...

Paris. Foto: Mihai Ciobanu
Foto: Oana Pavelescu
PPC

pixel