Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Expert Doctors și Covid Travel Clinics par să lase în urmă un șir de clienți nemulțumiți care spun că testele PCR pe care le-au comandat și pentru care au plătit fie nu au ajuns niciodată, fie au apărut cu întârziere - iar unii dintre ei se plâng că au fost nevoiți să stea în carantină mai multe zile ca urmare. Ambele companii primesc în prezent un număr mare de recenzii de o stea pe site-ul Trustpilot.
Waheed Hussain, partenerul principal al unui cabinet medical NHS din Bradford, este înregistrat la Registrul Comerțului ca director al Expert Doctors și al companiei mamă a Covid Travel Clinics.
De asemenea, el este directorul unei a treia firme de testare Covid, Doctor Medical Services, înființată în urmă cu doar trei luni.
În plină criză provocată de prăbuşirea lirei turceşti, Erdogan majorează cu 50% salariul minim
Site-urile web ale tuturor celor trei companii menționează în mod proeminent că sunt un "furnizor listat pe gov.uk"
Plângerile sunt susceptibile să alimenteze apelurile către guvern pentru a explica de ce unor companii care, aparent, își lasă clienții fără bani li s-a permis să continue să-și promoveze marfa pe lista oficială a furnizorilor care este scanată de mii de oameni în fiecare zi. Luna trecută, testele PCR au devenit obligatorii pentru cei care intră și se întorc în Regatul Unit.
Firmele lui Hussain nu sunt primele companii de testare Covid listate de guvern care primesc plângeri, iar multe dintre ele primesc recenzii proaste pe Trustpilot. În septembrie, Autoritatea pentru Concurență și Piețe din Marea Britanie a declarat că achiziționarea unui test PCR a fost "o loterie".
Expert Doctors își desfășoară activitatea din Bradford și, până miercuri, 15 decembrie, mai mult de 80% din cele 405 recenzii ale companiei de pe site-ul Trustpilot au primit calificativul "rău".
Ca răspuns, Expert Doctors a postat mesaje pe Trustpilot în care spune "Am fost copleșiți de recentele schimbări datorate noii variante. Lucrăm non-stop pentru a oferi serviciul solicitat. Am avut o presiune suplimentară de logistică, cum ar fi întârzierile poștale". În unele cazuri, a furnizat o adresă de e-mail pe care clienții să o folosească pentru a se putea ocupa "urgent" de întrebările lor, iar în altele a postat un link de rambursare pe care să facă clic.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...