Cât vor plăti românii pentru gaze și energie electrică după aprilie 2025?
Anul 2025, pe lângă multiplele...
Netflix a făcut echipă cu Microsoft pentru a oferi clienţilor un plan de abonament mai ieftin, care va afişa reclame. Gigantul de streaming precizează că serviciul se va adăuga la planurile sale de abonament deja existente, care nu includ reclame. În aprilie, acţiunile Netflix au scăzut după ce compania a raportat prima pierdere de abonaţi în mai mult de un deceniu.
Luna trecută, co-directorul executiv Ted Sarandos a declarat că Netflix este în discuţii cu alte companii, pentru a găsi modalităţi de a atrage publicul sensibil la preţ. "Microsoft are capacitatea dovedită de a susţine toate nevoile noastre de publicitate, în timp ce lucrăm împreună pentru a construi o nouă ofertă susţinută de reclame", a declarat directorul operaţional al Netflix, Greg Peters, într-un comunicat, transmite Rador.
Netflix concediază 300 de angajați, în mijlocul unui an dificil pentru gigantul de streaming.
"În timp ce continuăm să investim în mod semnificativ în afacere, am făcut aceste ajustări astfel încât costurile noastre să crească în concordanță cu creșterea mai lentă a veniturilor noastre", a declarat joi un purtător de cuvânt al companiei pentru CNN Business. "Suntem foarte recunoscători pentru tot ceea ce au făcut pentru Netflix și lucrăm din greu pentru a-i sprijini în această tranziție dificilă".
Concedierile au un impact asupra a aproximativ 3% din forța de muncă a Netflix, care include 11.000 de angajați cu normă întreagă. De asemenea, disponibilizările au loc în cea mai mare parte în Statele Unite. Variety a fost primul care a raportat știrea.
Netflix a raportat în aprilie că a pierdut abonați pentru prima dată în mai mult de un deceniu. Acest lucru a provocat unde de șoc pe Wall Street, determinând investitorii să șteargă miliarde de dolari din capitalizarea de piață a Netflix. Acțiunile companiei s-au prăbușit cu aproximativ 70% în acest an.
Luna trecută, Netflix a concediat 150 de angajați, dând vina pe încetinirea creșterii veniturilor.
Netflix a găsit modalități de a întoarce valul negativ și de a readuce platforma, care are 221,6 milioane de abonați, pe drumul cel bun.
Printre idei se numără introducerea unui nou nivel de anunțuri la prețuri mai mici și măsuri drastice împotriva schimbului de parole între abonați.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Anul 2025, pe lângă multiplele...
De ce, în primele zile ale...
Odată intrați în 2025, mulți...
Europa își propune să-și reducă...
CES 2025 aduce în prim-plan...
Compania Kratos a obținut...
Evoluţie mixtă a leului în faţa principalelor valute.
Consiliul Concurenţei a...
Producția de gaze naturale a...
Retailerul online de modă...
O analiză Storia arată cum au...
În perioada 1.I – 30.XI.2024 s-au eliberat 33156...
Contractul atribuit de Pentagon...
Roboții umanoizi, care au fost...
Analiștii de la Freedom24,...
Biden intensifică presiunea...
Zelenski și Sandu discută criza...
Mai multe celebrităţi au fost...
Dumitru Chisăliță, președinteșe...
La sfârșitul anului trecut, grupul francez Orano a...
Incendiile de vegetație din Los...
Astăzi venim cu o selecție de...