Euro, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani față de dolar
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Nestle, cel mai mare producător mondial de alimente, a început să investească sume importante în produse pe bază de plante, în încercarea de a-şi extinde cercetarea dincolo de produsele din carne şi a se ridica la înălţimea provocărilor venite din partea mărcilor locale de produse alimentare la modă.
În următoarele zile, Nestle va lansa o băutură cu lapte Nesquik produs pe bază de plante şi o nouă versiune a burger-ului său vegan.
"Interesul în alternativele produse pe bază de plante a crescut din mai multe motive", a declarat directorul general de la Nestle, Mark Schneider, menţionând problemele înregistrate de-a lungul lanţului de aprovizionare cu carne din America de Nord. În primăvara acestui an, aproximativ 20 de abatoare au fost închise în SUA, după ce au fost descoperite mai multe mii de cazuri de infecţie cu coronavirus.
Covid-19. Jumătate de milion de rechini, sacrificați pentru vaccin
"De asemenea, oamenii sunt din nou interesaţi în sănătatea personală şi pierderea de greutate după ce s-a descoperit că virusul COVID afectează în mod deosebit pe cei cu probleme de sănătate preexistente", a mai spus Schneider cu ocazia inaugurării unui centru de cercetare&dezvoltare la facilitatea de studii în domeniul laptelui pe care Nestle o are la Konolfingen, în apropiere de capitala Berna.
Acest centru va face legătura între studenţi şi start-up-uri cu oamenii de ştiinţă de la Nestle care caută noi produse lactate şi alternative pe bază de plante.
În prima jumătate a acestui an, vânzările Nestle de produse alimentare pe bază de plante au crescut cu 40%, după ce anul trecut au trecut de 200 milioane de franci elveţieni (215 milioane de dolari). Cu toate acestea, este vorba de un procent mic din vânzările totale de 92,6 miliarde de franci realizate anul trecut de grupul elveţian.
Mark Schneider s-a declarat încrezător că preţurile pentru alternativele pe bază de plante la carne vor scădea în timp, dar a adăugat că preţurile ridicate reflectă şi costul mare al unor ingrediente precum proteinele din mazăre şi soia. "Vrem să fim lideri pe multe segmente şi vom merge acolo unde ne duce piaţa", a spus Mark Schneider, adăugând că Nestle lucrează la alternative pe bază de plante şi pentru alte categorii de produse, inclusiv ciocolată şi îngheţată.
La rândul său, directorul de tehnologie de la Nestle, Stefan Palzer, a subliniat că utilizarea de ingredient pe bază de plante de-a lungul vastei gamei de produse Nestle, care se întinde de la batoanele de ciocolată KitKat, până la mâncarea pentru bebeluşi Gerber şi îngheţata Haagen-Dazs, ar oferi importante economii de scară.
Principalii producători de alimente pe bază de plante sunt companiile americane Beyond Meat şi Impossible Foods.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...