Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
Astfel, preferinţa pentru modalităţile alternative de mobilitate s-a redus cel mai mult în Germania, unde 77% dintre respondenţi intenţionează să le folosească mai puţin. Tendinţa este aceeaşi în SUA (56%) şi în China (51%). În timp ce în China şi în SUA consumatorii utilizează în principal propriul vehicul, în Germania recurg în aceeaşi măsură la maşina personală, bicicletă şi mersul pe jos.
Gigantul bancar HSBC, lovit de pandemie. Se impun măsuri urgente
"La începutul acestui an, estimările indicau o creştere a preferinţei consumatorilor pentru platformele de mobilitate şi a modalităţilor de proprietate alternative în detrimentul propriilor automobile. Pandemia a inversat, cel puţin o vreme, această tendinţă. Oamenii sunt foarte preocupaţi de sănătate şi, ca urmare, caută modalităţi de mobilitate care le oferă mai multă siguranţă. Din acest motiv, vor continua să folosească platformele de mobilitate în măsura în care acestea vor reuşi să le câştige încrederea prin măsurile de igienă şi protecţie care sunt acum mai importante decât preţurile reduse", a declarat, într-un comunicat, Daniel Anghel, Partener şi Lider pentru Industria Auto, PwC România.
Potrivit studiului, consumatorii apreciază tot mai mult confortul şi tehnologiile cu care sunt echipate automobilele proprii, fapt care impulsionează dezvoltarea segmentului de automobile conectate, autonome şi electrice, pe termen mediu şi lung. Siguranţa şi navigaţia sunt cele mai importante, urmate îndeaproape de gestionarea vehiculelor şi de funcţiile vehiculului ca serviciu.
Motoarele pe benzină continuă să fie cele mai căutate, atât în Germania, cât şi în SUA. În schimb, în China, 68% dintre consumatorii cu vârsta sub 40 de ani preferă motoarele electrice, comparativ cu doar 46% în Germania şi 37% în SUA.
Astfel, vehiculele electrice cu baterii (BEV) vor reprezenta 17% din vânzările de vehicule noi din Uniunea Europeană şi 19% din cele din China până în 2025. În SUA vor avea o pondere de doar 5% până în 2025, din cauza unui sprijin guvernamental redus.
Parcul auto din Europa este estimat să scadă cu 1,2% până în 2035. În SUA va creşte cu 1,1%, şi în China, cu 3,9%, în funcţie de specificul fiecăreia: creşterea cererii de mobilitate (China), preferinţele clienţilor privind mobilitatea comună (cea mai mică în SUA) şi durata medie de viaţă a unui vehicul (cea mai mare în Europa).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...