''Este un constructor bun, un constructor român şi sunt convins că se va ţine de termenele asumate, nu numai la centura Sucevei, cât şi pe DN18'', a spus Cuc.
Întrebat dacă investiţia la ruta ocolitoare a Sucevei nu e prea mare, ministrul Cuc a spus că ''nimic nu e prea scump pentru români'' când este vorba despre infrastructură şi trebuie finalizată.
''Trebuie făcută, iar Guvernul PSD şi-a asumat să o facă. Dacă alţii au blocat-o şi au îngheţat-o, noi am deblocat-o, am alocat fonduri şi acum o finalizăm. Alţii n-au obiective la judeţ şi vin să facă circ pe centură aici, în loc să-şi vadă de drumurile judeţene. (...) Nimic nu e prea scump pentru români atunci când vine vorba despre infrastructură'', a spus ministrul Transporturilor.
El a precizat ''Zidul morţii'' de pe DN 17, peste care trece şoseaua de centură şi unde au fost frecvent accidente, unele cu mulţi morţi, va rămâne, dar se va asigura o mai bună iluminare a zonei prin montarea mai multor stâlpi fotovoltaici în vederea creşterii siguranţei rutiere.
Citește și Contractul de construire a Centurii Mihăileşti, rupt de ministrul Transporturilor
''Au fost de mai multe ori modificate soluţiile tehnice, iar acest zid al morţii, bineînţeles, a apărut în acel moment, nu a fost practic construit acum, şi avem ca soluţie din partea constructorilor montarea de panouri fotovoltaice pentru iluminare şi pentru a se evita accidentele şi a creşte siguranţa în trafic. (...) Se intervine şi pe parte de siguranţă rutieră şi pe parte de finalizare a lucrărilor, până la sfârşitul lunii septembrie, aşa cum şi-a asumat antreprenorul'', a spus Cuc.
CNAIR, prin DRDP Iaşi, a semnat în septembrie 2018 ordinul de începere a lucrărilor pentru Varianta Ocolitoare Suceava, investiţia în valoare de peste 61 de milioane de lei urmând a se finaliza în nouă luni.
Lucrările sunt executate în baza un acord-cadru încheiat în august 2018 cu asocierea de firme câştigătoare a licitaţiei, reprezentată de SC Autotehnorom SRL (lider de proiect), alături de SC Operational Autoleasing SRL, SC OPR Asfalt SRL, Obras Publicas Y Regadios SA, SC Florconstruct SRL şi SC Calcarul SRL.
Investiţia la centura Sucevei a demarat în 2008 şi trebuia finalizată în trei ani, dar lucrările au fost întrerupte ca urmare a rezilierii contractelor.
Lucrările au fost ulterior reluate de CNANDR în 2014, iar în 2015 s-a inaugurat un tronson de circa 5,5 kilometri.
Ruta ocolitoare a Sucevei va avea în final 12,4 km, va cuprinde şapte poduri, patru viaducte, cinci pasaje şi două parcări.
Ministrul Transporturilor a vizitat joi şantierul variantei ocolitoare a Sucevei şi s-a declarat mulţumit de ritmul de execuţie a lucrărilor.
Tot joi, ministrul Cuc urmează să viziteze şi şantierul rutei ocolitoare a municipiului Rădăuţi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Statele Unite și China au...
Germania, prima economie a Europei, rămâne un pilon de...
Românii care vor să câştige...
Preţurile de consum în scădere pentru a treia lună...
O tranzacție colosală, care...
Indicii principali au închis...
În era ascensiunii inteligenței...
Unitatea 2 CNE Cernavodă va...
Procesul antitrust împotriva...
Ministrul Finanțelor lansează o serie de avertismente.
Un pas major în automatizarea...
Ferrari nu cunoaște criza: profituri record într-un...
Aprecierea afișată de euro, de...
Bitcoin a crescut semnificativ vineri, depășind în goană...
BNR a comunicat cursul valutar...
Ministrul interimar al...
O deschidere condiționată pentru finanțare comună.
Gazele rusești, din nou pe masa...
Critici directe din partea...
Indicele bancar ROBOR a crescut...
O clauză frecvent întâlnită în unele contracte...
Compania va suporta toate costurile de restructurare.