Sanofi renunță la parteneriatul cu Lexicon. O decizie costisitoare

Autor: Simona Haiduc
Data actualizării:
Data publicării:
Parteneriatul a fost reziliat încă din iulie
Parteneriatul a fost reziliat încă din iulie
Lexicon Pharmaceuticals a anunțat că Sanofi i-a plătit 260 de milioane de dolari (235,38 milioane de euro) pentru a pune capăt parteneriatului în domeniul dezvoltării preparatului împotriva diabetului Zynquista, relatează agenția Reuters. 

Pe piața bursieră vestea nu a trecut neobservată, acțiunea Lexicon afișând o creștere de 37,8%, la 2,37 dolari în tranzacțiile după închiderea Wall Street.

Potrivit prevederilor contractuale, Sanofi va vărsa 208 milioane imediat, restul sumei convenite urmând să fie vărsată în decurs de 12 luni.

Citește și Oncologie. Pfizer preia Array BioPharma pentru 10 miliarde de dolari

Sanofi a reziliat încă din luna iulie parteneriatul său de patru ani cu Lexicon, după primirea rezultatelor unor noi teste efectuate cu Zynquista, dezvoltat în calitate de supliment la insulină pentru pacienții diabetici.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Ilustrație: Oana Pavelescu
Freepik.com
Cu lista la cumpărături

TVA 11% sau 21%? Ghid complet al noilor cote de la 1 august

Cota redusă de TVA este păstrată doar pentru anumite...

Foto: Freepik.com
Colaj foto
Ilie Bolojan
Alexandru Nazare, ministrul Finanțelor
Salina Praid
Grevă / sursa foto: Freepik.com / EyeEm
David Popovici și Daniel Dines, CEO UiPath
Camioane de marfă
Rovinieta
Tanczos Barna
Sediul Ministerului Finanțelor / Foto: Silviu Matei / Agerpres
Foto: Freepik.com
BNR: Indice ROBOR
Petrișor Peiu

Viktor Orban lansează programul "Prima casă" în Ungaria

Orban mizează pe „prima casă” în campania pentru 2026.

ANAF

pixel