Transmiterea documentelor prin Registratura electronică va asigura procesarea mai rapidă a documentelor, o evidenţă mai bună a actelor transmise şi va facilita accesul la formularele ce trebuie completate.
Cum calculezi indemnizația de șomaj. Ce acte sunt necesare pentru obținerea ajutorului
De asemenea, cererile vor fi editate în format inteligent pentru a ajuta angajatorii să calculeze indemnizaţia solicitată şi vor fi limitate erorile cu privire la datele firmei, numărul contului bancar, CNP, etc.
Prin aplicaţia aici.gov.ro vor fi transmise atât documentele pentru plăţile făcute prin Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM), cât şi pentru cele care sunt gestionate de Ageţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (ANPIS), se mai precizează în document.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
BNS cere partidelor politice să...
NEVERSEA SRL, organizatorul...
Banca Națională a României...
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii...
China nu poate accepta o...
Programul Casa Verde...
O propunere votată în...
Prețurile la energie electrică continuă să varieze...
Peste 200 de locuitori ai...
Un accident provocat de o...
Organizația țărilor...
Administrația Națională de...
Polițiștii de frontieră ai...
Circulația pe Podul Prieteniei,...
Prețurile globale ale...
Val de căldură extremă în estul...
Donald Trump a semnat legea...
Pompierii anunţă că la mall-ul...
România se apropie periculos de...