Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Tarom încheie sezonul estival pe plus, în condiţiile în care pierderile acumulate în ultimii ani s-au redus cu aproximativ 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Directorul general al instituţiei, Wilhelm Werner Wolff, a declarat că strategia operatorului românesc de transport are efecte pozitive, principalul scop fiind să atragă tot mai mulţi călători: ”Suntem unul din puţinele branduri româneşti, care au rămas în viaţă şi tare mult mi-aş dori, cu ajutorul celor care călătoresc cu noi şi nu numai cu ei, ci şi cu ajutorul politicului şi cu ajutorul întregii ţări, aceste câteva branduri să rămână în viaţă mai departe, să ne putem dezvolta, pentru că fac parte din identitatea naţională a României şi e cartea noastră de vizită cu care ne mai putem mândri, sper că şi în următorii 100 de ani.”
Peste 100 de milioane de pasageri au călătorit cu operatorul aerian naţional TAROM în cei 64 de ani de existenţă a companiei iar printre personalităţile marcante care au sosit în România la bordul unei aeronave TAROM s-a aflat Papa Ioan Paul al II-lea, în 1999.
Compania împlineşte marţi 64 de ani de la înfiinţare.
"TAROM este o parte vie a istoriei aviaţiei civile din România. Este un simbol puternic al inovaţiei şi calităţii în transporturile aeriene. Este o dovadă a excelenţei pilotajului românesc. Sunt onorat să fac parte din echipa TAROM şi să reprezint astăzi o companie care a făcut şi continuă să facă istorie atât în România cât şi în lume. Le transmit, şi pe această cale, tuturor celor care au construit această companie, un respectuos La mulţi Ani!", a declarat Werner Wilhelm Wolff, director general TAROM, într-un comunicat remis AGERPRES.
Potrivit sursei citate, anul cu numărul 64 în istoria TAROM va marca retehnologizarea companiei. Astfel, operatorul aerian va lansa, în acest an, prima aplicaţie mobilă din istoria companiei şi, în acelaşi timp, va implementa primul Client Relations Manager.
"În mai puţin de o săptămână vom activa un sistem integrat de relaţii cu clienţii, un call center activ şi conturi personale pentru toţi pasagerii. Promovăm o nouă paradigmă comercială, implementăm unelte noi de vânzări şi performanţă, totul pentru a redeveni o companie prietenoasă care să străduieşte să fie mai bună pentru pasagerii noştri", menţionează sursa citată.
Totodată, alături de Radio România Actualităţi, compania lansează concursul "Săptămâna TAROM" în cadrul căruia, zilnic, ascultătorii pot câştiga un bilet dus-întors, gratuit, pe oricare dintre rutele pe care operează TAROM.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...