Tiffany a prezentat cea mai scumpă bijuterie din istoria brandului
Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Așa arată cea mai scumpă bijuterie lansată de Tiffany
Așa arată cea mai scumpă bijuterie lansată de Tiffany
Casa de bijuterii Tiffany & Co a dezvăluit cea mai scumpă bijuterie din istoria companiei. Evenimentul s-a produs la World Expo 2020 din Dubai.

Este vorba despre colierul Expoziției Universale, ce numără 578 de diamante, adică 180 de carate cumulat. Există, de asemenea, o piatră imperială de 80 de carate. Cât costă? O avere și nu este o exagerea. Conform estimărilor, prețul a fost evaluat între 20 și 30 de milioane de dolari. De precizat că reprezentanții Casei de bijuterii nu au dezvăluit și prețul colierului, care este disponibil pentru cumpărare.

Tiffany & Co a început să lucreze la această bijuterie în ianuarie, când a achiziționat diamantul  central cu tăietură ovală, extras din Botswana. Piatra prețioasă a fost cea mai mare cumpărată vreodată de firmă spre vânzare. Se știe că a fost tăiat și șlefuit în Israel și apoi expediat la atelierul din New York al Tiffany.

Potrivit WWD, în acest moment colierul este cel mai scump obiect din istoria companiei, după celebrul diamant galben Tiffany Diamond, care cântărește 128,54 carate. Este de remarcat faptul că diamantul "imperial" poate fi scos din colier și montat pe inel. 

Citește și Diamantul blestemat. Nu este film. Este o poveste adevărată

Merită amintit că jucătoarea de tenis Emma Răducanu, care a câștigat US Open, a devenit ambasador al casei de bijuterii Tiffany & Co. În vârstă de 18 ani, sportiva a semnat un contract cu Tiffany în valoare de două milioane de lire sterline. Ea a participat apoi la London Fashion Week, completându-și ținuta Erdem cu bijuterii Tiffany cu pietre prețioase - cercei, o brățară și un inel.

"Sunt încântată să mă alătur legendarei familii Tiffany ca imagine a brandului. A fost o onoare să port aceste accesorii în ultimele săptămâni!" - a scris Răducanu pe Instagram, postare care a adunat aproape 400.000 de like-uri într-o zi.

Cititorii publicației și-au exprimat îngrijorarea cu privire la contractul sportivei. Potrivit fanilor, este posibil ca mărcile să profite pe nedrept de popularitatea tinerei jucătoare de tenis. "Comunitatea tenismenilor nu ar trebui să-i lase pe oameni să profite de faima ei", "Este frumoasă, sper ca celebritățile să nu o distrugă", "Principalul lucru este să nu-și uite adevăratul scop", "Tenisul ar trebui să fie pe primul loc, sper să fie bine", s-au exprimat aceștia.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

De ce România riscă să piardă banii din PNRR. Răspunsul MIPE

Comisarul european Celine Gauer, responsabil în cadrul...

Alți doi Arnault intră în board-ul grupului LVMH

În vârstă de 31 și 29 de ani, Alexandre și Frédéric...

Prețul petrolului s-a stabilizat după o scădere abruptă

Prețurile la cele două referințe de petrol au recuperat...

CEC Bank sărbătorește 160 de ani cu un logo aniversar

CEC Bank sărbătorește anul acesta 160 de ani de la...

Miliardarul care râvnește la Royal Mail, Poșta britanică

Este vorba de miliardarul ceh Daniel Kretinsky care a...

Recordul de vizitatori, doborât: Japonia se întrece pe sine

Japonia nu se poate lăuda cu plaje întinse și însorite....


pixel