Cu ce vrea Tiffany să-i atragă pe cei tineri ca să iasă din conul de umbră
Autor: Oana Pavelescu
Data publicării:
Tiffany este certamente o legendă a lumii bijutierilor însă este greu să ții pasul cu ritmul amețitor cu care acum moda se schimbă iar preferințele publicului se modifică neașteptat și în direcții absolut neprevăzute.

Astfel Tiffany & Co. a decis se asociază cu brandul de îmbrăcăminte Supreme pentru a lansa o colecție de șapte piese, parte a încercării bijutierului de a-și reîmprospăta imaginea și de a atrage clienți mai tineri.

Colecția, care include un tricou alb cu logo-ul Supreme în celebra culoare a Tiffany, albastru ou de porumbel, a fost lansată joia aceasta. Imagini oficiale ale pieselor, care includ și un colier de perle și un pandantiv din argint, au fost publicate luni. Supreme este deținută de producătorul de îmbrăcăminte VF Corp. 

Colaborarea marchează un alt pas în eforturile Tiffany de a-și lărgi atractivitatea de când a fost achiziționată de conglomeratul de lux LVMH și de a se extinde dincolo de imaginea de modă veche asociată de mult timp cu bijutierul. De asemenea, acesta a vândut mai multe piese care se despart de diviziunea tradițională a ceea ce poartă femeile și bărbații, inclusiv o linie de inele de logodnă pentru bărbați lansată la începutul acestui an.

O celebră casă de bijuterii vinde... obiecte de uz casnic

LVMH ia exemplul unei colaborări similare pe care brandul său Louis Vuitton a făcut-o în urmă cu câțiva ani cu Supreme, care a întinerit brandul francez și s-a vândut bine.

LVMH a finalizat achiziția Tiffany în ianuarie, iar noua echipă de conducere a încercat să revigoreze unul dintre brandurile de lux emblematice ale Americii. Directorul executiv al Tiffany, Anthony Ledru, și șeful departamentului de produse și comunicare, Alexandre Arnault, unul dintre fiii proprietarului LVMH, Bernard Arnault, au lansat o campanie "Not Your Mother's Tiffany" și au adus vedetele pop Beyonce și Jay-Z pentru un program de marketing de nivel înalt.

În timp ce schimbarea a fost în general bine primită, aceasta a iritat unii cumpărători și observatori din sectorul luxului care spun că Tiffany își înstrăinează o bază cheie de cumpărători. 

Articolele din colaborarea Tiffany-Supreme sunt inspirate de piese lansate în anii 1960, a declarat o purtătoare de cuvânt a Tiffany. Prețurile articolelor variază de la 54 de dolari la 1.250 de dolari.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Aurul a recăpătat curaj și câștigă teren

Prețul aurului a crescut luni, susținut de slăbirea...

Cum vezi cine te-a blocat pe WhatsApp

Aplicația care numără aproape 2 miliarde de utilizatori...

Telefoanele Samsung care vor avea acces la Android 15

În timp ce Android 15 este planificat pentru această...

Rheinmetall vrea crearea unui consorțiu european de armament

Rheinmetall sugerează crearea unui consorțiu european de...

Întâlnire crucială între Ursula von der Leyen și Xi Jinping

Întâlnirea crucială între preşedinta Comisiei Europene,...


pixel