Afacere de succes. Andreea Raicu, un exemplu de cum arată un business sănătos
Andreea Raicu, probabil una...
Astfel Tiffany & Co. a decis se asociază cu brandul de îmbrăcăminte Supreme pentru a lansa o colecție de șapte piese, parte a încercării bijutierului de a-și reîmprospăta imaginea și de a atrage clienți mai tineri.
Colecția, care include un tricou alb cu logo-ul Supreme în celebra culoare a Tiffany, albastru ou de porumbel, a fost lansată joia aceasta. Imagini oficiale ale pieselor, care includ și un colier de perle și un pandantiv din argint, au fost publicate luni. Supreme este deținută de producătorul de îmbrăcăminte VF Corp.
Colaborarea marchează un alt pas în eforturile Tiffany de a-și lărgi atractivitatea de când a fost achiziționată de conglomeratul de lux LVMH și de a se extinde dincolo de imaginea de modă veche asociată de mult timp cu bijutierul. De asemenea, acesta a vândut mai multe piese care se despart de diviziunea tradițională a ceea ce poartă femeile și bărbații, inclusiv o linie de inele de logodnă pentru bărbați lansată la începutul acestui an.
O celebră casă de bijuterii vinde... obiecte de uz casnic
LVMH ia exemplul unei colaborări similare pe care brandul său Louis Vuitton a făcut-o în urmă cu câțiva ani cu Supreme, care a întinerit brandul francez și s-a vândut bine.
LVMH a finalizat achiziția Tiffany în ianuarie, iar noua echipă de conducere a încercat să revigoreze unul dintre brandurile de lux emblematice ale Americii. Directorul executiv al Tiffany, Anthony Ledru, și șeful departamentului de produse și comunicare, Alexandre Arnault, unul dintre fiii proprietarului LVMH, Bernard Arnault, au lansat o campanie "Not Your Mother's Tiffany" și au adus vedetele pop Beyonce și Jay-Z pentru un program de marketing de nivel înalt.
În timp ce schimbarea a fost în general bine primită, aceasta a iritat unii cumpărători și observatori din sectorul luxului care spun că Tiffany își înstrăinează o bază cheie de cumpărători.
Articolele din colaborarea Tiffany-Supreme sunt inspirate de piese lansate în anii 1960, a declarat o purtătoare de cuvânt a Tiffany. Prețurile articolelor variază de la 54 de dolari la 1.250 de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Andreea Raicu, probabil una...
CFR Călători trage un semnal de...
Toți contribuabilii, inclusiv...
Noile cărți electronice de identitate, emise cu...
România a produs, în primele...
În urma zvonurilor privind o...
Ilie Boloja atrage atenția că România se confruntă cu o...
După ce și-a câștigat un nou mandat cu mesajul...
Activiștii anti-turism de masă...
A fost depus la Senat un...
Restricțiile impuse de China...
Agenţia pentru Energie Nucleară din Kazahstan a anunţat...
Renault Group a lansat două...
Conflictul, reconcilierea și...
Escaladare periculoasă în...
Strategie Grains şi-a...
Sindicaliștii Metrorex...
Prețul petrolului a crescut cu...
Directoratul Național de...
Deficitul de cont curent a...
Leul s-a depreciat vineri, 13...
Un economist cu profil...
Programul Rabla Auto 2025...
Rusia susține că a testat cu...