Cu ce vrea Tiffany să-i atragă pe cei tineri ca să iasă din conul de umbră

Autor: Oana Pavelescu
Data publicării:
Tiffany este certamente o legendă a lumii bijutierilor însă este greu să ții pasul cu ritmul amețitor cu care acum moda se schimbă iar preferințele publicului se modifică neașteptat și în direcții absolut neprevăzute.

Astfel Tiffany & Co. a decis se asociază cu brandul de îmbrăcăminte Supreme pentru a lansa o colecție de șapte piese, parte a încercării bijutierului de a-și reîmprospăta imaginea și de a atrage clienți mai tineri.

Colecția, care include un tricou alb cu logo-ul Supreme în celebra culoare a Tiffany, albastru ou de porumbel, a fost lansată joia aceasta. Imagini oficiale ale pieselor, care includ și un colier de perle și un pandantiv din argint, au fost publicate luni. Supreme este deținută de producătorul de îmbrăcăminte VF Corp. 

Colaborarea marchează un alt pas în eforturile Tiffany de a-și lărgi atractivitatea de când a fost achiziționată de conglomeratul de lux LVMH și de a se extinde dincolo de imaginea de modă veche asociată de mult timp cu bijutierul. De asemenea, acesta a vândut mai multe piese care se despart de diviziunea tradițională a ceea ce poartă femeile și bărbații, inclusiv o linie de inele de logodnă pentru bărbați lansată la începutul acestui an.

O celebră casă de bijuterii vinde... obiecte de uz casnic

LVMH ia exemplul unei colaborări similare pe care brandul său Louis Vuitton a făcut-o în urmă cu câțiva ani cu Supreme, care a întinerit brandul francez și s-a vândut bine.

LVMH a finalizat achiziția Tiffany în ianuarie, iar noua echipă de conducere a încercat să revigoreze unul dintre brandurile de lux emblematice ale Americii. Directorul executiv al Tiffany, Anthony Ledru, și șeful departamentului de produse și comunicare, Alexandre Arnault, unul dintre fiii proprietarului LVMH, Bernard Arnault, au lansat o campanie "Not Your Mother's Tiffany" și au adus vedetele pop Beyonce și Jay-Z pentru un program de marketing de nivel înalt.

În timp ce schimbarea a fost în general bine primită, aceasta a iritat unii cumpărători și observatori din sectorul luxului care spun că Tiffany își înstrăinează o bază cheie de cumpărători. 

Articolele din colaborarea Tiffany-Supreme sunt inspirate de piese lansate în anii 1960, a declarat o purtătoare de cuvânt a Tiffany. Prețurile articolelor variază de la 54 de dolari la 1.250 de dolari.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Trenuri
ANAF

Buletinul electronic creează mai mult probleme românilor

Noile cărți electronice de identitate, emise cu...

Lucrător din industria petrolieră / FOTO: Freepik
Hidroelectrica
Ilie Bolojan

Bolojan: Deficitul bugetar mare nu mai poate fi susținut

Ilie Boloja atrage atenția că România se confruntă cu o...

Donald Trump

MAGA, divizată din cauza războiului Israeliano-Iranian

După ce și-a câștigat un nou mandat cu mesajul...

Freepik.com
Freepik.com
Bani. Freepik.com
Uzină Ford / Foto: Flickr
Ucraina se aşteaptă ca viitorul pachet de sancţiuni europene contra Moscovei să vizeze şi compania de stat Rosatom

Rosatom construiește prima centrală nucleară din Kazahstan

Agenţia pentru Energie Nucleară din Kazahstan a anunţat...

Uzinele Dacia
Donald Trump și Elon Musk
Tel Aviv sub asediul Iranului
Freepik.com
O combină recoltează grâu / Foto: Freepik
Metrou București
Petrol / FOTO: Freepik
Ghișeu
Gazprom
Sala de ședință din clădirea Guvernului
Contrabanda cu tutun
Cimitir de mașini
Freepik.com

pixel