Cu ce vrea Tiffany să-i atragă pe cei tineri ca să iasă din conul de umbră

Autor: Oana Pavelescu
Data publicării:
Tiffany este certamente o legendă a lumii bijutierilor însă este greu să ții pasul cu ritmul amețitor cu care acum moda se schimbă iar preferințele publicului se modifică neașteptat și în direcții absolut neprevăzute.

Astfel Tiffany & Co. a decis se asociază cu brandul de îmbrăcăminte Supreme pentru a lansa o colecție de șapte piese, parte a încercării bijutierului de a-și reîmprospăta imaginea și de a atrage clienți mai tineri.

Colecția, care include un tricou alb cu logo-ul Supreme în celebra culoare a Tiffany, albastru ou de porumbel, a fost lansată joia aceasta. Imagini oficiale ale pieselor, care includ și un colier de perle și un pandantiv din argint, au fost publicate luni. Supreme este deținută de producătorul de îmbrăcăminte VF Corp. 

Colaborarea marchează un alt pas în eforturile Tiffany de a-și lărgi atractivitatea de când a fost achiziționată de conglomeratul de lux LVMH și de a se extinde dincolo de imaginea de modă veche asociată de mult timp cu bijutierul. De asemenea, acesta a vândut mai multe piese care se despart de diviziunea tradițională a ceea ce poartă femeile și bărbații, inclusiv o linie de inele de logodnă pentru bărbați lansată la începutul acestui an.

O celebră casă de bijuterii vinde... obiecte de uz casnic

LVMH ia exemplul unei colaborări similare pe care brandul său Louis Vuitton a făcut-o în urmă cu câțiva ani cu Supreme, care a întinerit brandul francez și s-a vândut bine.

LVMH a finalizat achiziția Tiffany în ianuarie, iar noua echipă de conducere a încercat să revigoreze unul dintre brandurile de lux emblematice ale Americii. Directorul executiv al Tiffany, Anthony Ledru, și șeful departamentului de produse și comunicare, Alexandre Arnault, unul dintre fiii proprietarului LVMH, Bernard Arnault, au lansat o campanie "Not Your Mother's Tiffany" și au adus vedetele pop Beyonce și Jay-Z pentru un program de marketing de nivel înalt.

În timp ce schimbarea a fost în general bine primită, aceasta a iritat unii cumpărători și observatori din sectorul luxului care spun că Tiffany își înstrăinează o bază cheie de cumpărători. 

Articolele din colaborarea Tiffany-Supreme sunt inspirate de piese lansate în anii 1960, a declarat o purtătoare de cuvânt a Tiffany. Prețurile articolelor variază de la 54 de dolari la 1.250 de dolari.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

ANAF / Foto: Oana Pavelescu
PLan cadastral / Foto: Freepik

Vești bune: unele acte cadastrale se obțin gratuit

ANCPI a modificat tarifele serviciilor cadastrale și...

Bani
Grevă / sursa foto: Freepik.com / EyeEm
Schimb valutar / Foto: Freepik
Strangere de mana. Foto: Pexels.com
Stație de transformare
Mihai Daraban
Freepik.com

Care sunt cele mai profitabile companii din România

Rețeta rezilienței: cum au reușit 145 de companii să...

Documente ANAF. Freepik.com
Fitch Ratings

Retrogradarea Franței de către Fitch agită piețele europene

Randamentele obligațiunilor guvernamentale din zona...

Colaj. Sursa foto: freepik.com
Freepik.com
Banca Naționala a României
foto:Facebook Glovo
Seismograf / FOTO: Freepik
Un fermier culege roșii într-un solar / Foto: Freepik

Se lansează programul "Fermier-Antreprenor"

Comunitatea Antreprenorilor Tineri din Agricultură...

Muncitori pe șantier / Foto: Unsplash
Nuclearelectrica / Foto: Arhivă
Foto ilustrativ
Foto: Reuters
Freepik.com
Fermier / Foto: Freepik

Cum vor fi afectați fermierii români de noile reguli UE

Comisia de Agricultură a Parlamentului European a...

Alexandru Nazare / Foto: gov.ro

pixel