Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
"Văd mai mulţi angajaţi care fac curăţenie decât pasageri care coboară din tren", spune Taro Aoki, care supervizează mai multe restaurante fast-food în secţiunea gării centrale din Tokyo de unde pleacă trenurile regionale.
East Japan Railway Co. şi West Japan Railway Co., doi dintre cei mai mari operatorii de trenuri de mare viteză din Japonia, se aştepată la cele mai mari pierderi de după privatizarea reţelei de cale ferată din Japonia, în 1987. Compania East JR se aşteaptă la pierderi de 418 miliarde yeni (patru miliarde de dolari) în exerciţiul financiar actual, care se încheie la 31 martie 2021, faţă de un profit de 198,4 miliarde yeni în exerciţiul anterior. Rivalii de la West JR se aşteaptă la pierderi de 240 miliarde yeni.
Marea Britanie trebuie să DESPĂGUBEASCĂ Toyota și Nissan. Află motivul
Fotografiile postate pe reţelele de social media arată cât de goale au devenit trenurile de mare viteză.
"Aşa arată chiar şi după ce au redus la jumătate preţul biletelor", spune un utilizator de Twitter, după ce a postat o fotografie cu un vagon de tren complet gol operat de East JR. "După ce am plecat din gara Morioka, trenul s-a golit", a adăugat el.
O campanie naţională, intitulată Go To, destinată stimulării călătoriilor interne nu a dat impulsul aşteptat pentru trenurile shinkansen sau "trenurile glonţ" din Japonia. Lansată în luna iulie, această campanie oferea subvenţii de până la 50% pentru transport, hoteluri şi puncte de atracţie turistică din întreaga Japonia. Iniţial, capitala Tokyo a fost exclusă din această campanie, după care a fost adăugată recent.
Însă, în condiţiile în care numărul cazurilor de infecţie cu coronavirus a crescut, iar oamenii au devenit reticenţi în a pleca în vacanţe de teama infecţiei, unii politicieni au etichetat campania Go To drept un eşec. Alţii şi-au exprimat îngrijorarea că promovarea turismului va duce la răspândirea mai rapidă a virusului Covid-19 în Japonia. Iar mulţi oameni care vor să călătorească au preferat să utilizeze automobilul propriu pentru a evita contactul uman.
Cel mai probabil "este imposibil să revenim la perioada pre-Covid", susţine directorul de marketing de la East JR, Yoshitaka Watanabe. Acesta a dezvăluit că industria se aştepta la o revenire în formă de "V", însă cel mai probabil va fi una în formă de "L".
În luna august, numărul pasagerilor la trenurile de mare viteză ale East JR era cu 74% mai mic decât în luna august a anului trecut. Acelaşi indicator la compania Central Japan Railway Co. arată o scădere similară. Această companie a înregistrat un profit net de 656 miliarde yeni în exerciţiul încheiat la 31 martie 2020, însă, pentru exerciţiul curent, se aşteaptă la pierderi de 53,3 miliarde yeni.
Pentru a depăşi această criză, una dintre strategiile avute în vedere de East JR vizează extinderea operaţiunilor de logistică pentru a livra produse alimentare locale şi delicatese regionale, precum struguri, pere şi peşte către consumatori.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...