Un mare retailer lansează un program de suport al fermierilor care fac conversia la ecologic
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Metro iese de pe o piață în expansiune
Metro iese de pe o piață în expansiune
Carrefour a anunțat că ar urma să preia produse bio de la fermieri români și îi va sprijini în activitatea lor printr-un program național .

Începând din martie 2019, Carrefour România inițiază un program de suport al producătorilor români care vor să facă conversia la un model de business de tip producție BIO/ecologică.

Programul va oferi „un angajament pe termen lung, deschis oricărui fermier român care dorește să fie certificat BIO, prin care Carrefour va oferi suport direct pe toată durata procesului de conversie”.

- acoperirea costurilor în vederea obținerii certificării în primul an;
- consultanță la cerere, oferită prin parteneri specializați, pentru elaborarea dosarului;
- contracte ferme pentru preluarea producției la prețuri competitive pentru perioada în care agricultorul nu deține certificare BIO, dar se află
în procesul de conversie către aceasta;
- contract ferm de preluare a producției 2 ani după obținerea certificării;
- schimb de experiență cu parteneri care au trecut deja prin acest proces;
- campanii de promovare a produselor și producătorilor români BIO.

Citește și:Carrefour trece pe plus. Planurile de viitor ale companiei

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Cod galben de inundaţii, sâmbătă seara. Zonele vizate

A fost emis un cod galben de inundaţii.

Compania de audit a Trump Media, acuzată de fraudă

Firma de audit a Trump Media, compania care conduce...


pixel