Un producător de dulciuri va deschide mii de cafenele

Autor: Simona Haiduc
Data actualizării:
Data publicării:
Se dorește o creștere de cinci ori a veniturilor
Se dorește o creștere de cinci ori a veniturilor
Producătorul belgian de dulciuri Godiva, renumit pentru cutiile sale aurii de bomboane de ciocolată, vrea să deschidă 2.000 de cafenele în următorii şase ani care vor oferi un meniu complet.

Prima cafenea de acest fel a fost inaugurată miercuri în Manhattan şi face parte dintr-un ambiţios plan de creştere demarat de directorul general Annie Young-Scrivner, care a trecut la conducerea Godiva în 2017 după ce a fost director de top la Starbucks. Obiectivul lui Annie Young-Scrivner este să crească veniturile Godiva de cinci ori până în 2025.

Compania Godiva, deţinută de grupul turc Turkish Yildiz Holding AS, nu dă publicităţii cifrele privind profitul şi vânzările sale dar, potrivit informaţiilor apărute în presă, în 2017 Godiva a avut o cifră de afaceri de aproximativ un miliard de dolari. În următorii cinci ani compania se aşteaptă ca 40% din vânzările totale să fie asigurate de cafenele iar o treime din cafenelele Godiva vor fi amplasate în SUA.

800 de magazine în 105 țări

În prezent, Godiva are aproximativ 800 de magazine în 105 ţări însă vânzările sunt limitate la produse precum cutii de ciocolată şi îngheţată. Compania vrea să fie mai mult decât o alegere pentru un cadou de Sfântul Valentin sau sărbători. "Avem o poziţie puternică pe segmentul cadourilor dar vrem să ne extindem spre consumul de zi cu zi", spune Annie Young-Scrivner.

O parte din magazinele tradiţionale Godiva vor fi convertite în cafenele, însă compania se uită dincolo de centre comerciale şi va avea magazine de sine stătătoare şi unităţi de desfacere la aeroporturi. Annie Young-Scrivner crede că în pofida proliferării lanţurilor de cafenele, Godiva va avea succes pentru că moştenirea sa datează din 1926 şi de asemenea oferă produse de calitate.

Citește și Cafeneaua care te trimite în lumea filmului desenat! FOTO

Thierry Muret, ciocolatier şef la Godiva, spune că a testat timp de un an alimente şi băuturi pentru noul meniu în ideea de a pune la punct un nou meniu. De asemenea, Muret spune că a încercat să facă un echilibru între cererile consumatorilor pentru alimente proaspete care nu durează prea mult pentru a fi pregătite. "Toată lumea se grăbeşte. Nimeni nu mai are timp. Respectăm acest lucru dar vrem să oferim bunătăţi belgiene pentru toată lumea", a spus Thierry Muret.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Sondă / FOTO: Freepik

Producţia de ţiţei a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat datele...

Recep Tayyip Erdogan și Vladimir Putin / Foto: Kremlin.ru
Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi vă aducem în atenție subiecte de mare impact din...

Haier
Bursă / Foto: Freepik
Eoliene și panouri solare / Foto: Freepik
La aproape șanse ani de la deschiderea procedurii de insolvență
Registrul Comertului
Bărbat furios cu un telefon în mână
Decizia tribunalului
Asigurare RCA
Banca Centrală Europeană
Dolari și ruble
Președintele SUA Joe Biden este furios pe saudiți / Foto: Casa Albă
Ministerul Finanțelor
Donald Trump / Foto: Arhiva Casei Albe / Flickr
Bursa de Valori de la București / FOTO: Facebook
Foto: Pexels.com
Bani / FOTO: Freepik
foto: pexels.com
Donad Trump în timpul unei vizite la zidul de la granița cu Mexic
Muncitor al ELCEN
Știrile dimineții

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi explorăm subiecte care aduc în prim-plan decizii...


pixel