Noi modificări şi completări ale Codului fiscal, decise joi de Guvern
Guvernul aprobă, în şedinţa de...
Potrivit sursei citate, lungimea totală a obiectivului este de 25,69 kilometri, iar traseul proiectului Varianta de ocolire Timişoara Sud se desfăşoară pe teritoriul administrativ al judeţului Timiş, pe raza municipiului Timişoara şi a localităţilor Sânmihaiu Român, Şag, Giroc, Moşniţa Nouă şi Ghiroda.
"Pe lângă beneficiile locale, Varianta de ocolire Timişoara Sud va avea ca rezultat fluidizarea traficului intern şi internaţional care intră în ţară prin zona Stamora Moraviţa, se desfăşoară pe DN 59, ajunge în zona Timişoara şi se îndreaptă către centrul ţării pe DN 6 sau pe viitoarea autostradă Arad - Timişoara - Lugoj. Varianta de ocolire Timişoara Sud este tronsonul care completează varianta de ocolire a Timişoarei între piciorul rampei sud al podului peste canalul Bega şi nodul rutier km 549+076 (pe DN6) de unde se desprinde Varianta de Nord existentă, închizând astfel, varianta de ocolire ce înconjoară întreg municipiul", se arată în comunicatul citat.
Viteza de proiectare este de minimum 80 km/h, structura rutieră fiind dimensionată pentru o perioadă de perspectivă de 15 de ani.
Citește și:
Declaraţie şocantă. Sunt mulți care nu își au locul în această instituţie
CNAIR precizează că la drumurile intersectate de varianta de ocolire, au fost prevăzute intersecţii la nivel tip giraţie şi intersecţii la nivel tip "cruce'. De asemenea, legătura între varianta de ocolire şi reţeaua rutieră a regiunii traversate este prevăzută a se realiza printr-un sistem de noduri rutiere. "În urma consultării autorităţilor locale şi a Direcţiei de Urbanism a Consiliului Judeţean Timiş, cât şi a studiului de trafic a reieşit necesitatea amenajării legăturii variantei de ocolire cu reţeaua rutieră existentă", notează CNAIR.
Operatorul economic care va realiza proiectarea şi execuţia este Tirrena Scavi SpA.
Valoarea contractului este de aproximativ 272,432 milioane de lei, fără TVA, echivalentul a 58 milioane de euro (fără TVA), având un cost pe kilometru de 2,25 milioane euro, tot fără TVA. Sursa de finanţare este reprezentată de fonduri europene nerambursabile.
În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare şi 24 luni pentru execuţia lucrărilor. Perioada de garanţie a lucrărilor ofertată de către antreprenorul câştigător este de 10 ani.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul aprobă, în şedinţa de...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Scădere uşoară a vânzărilor de autoturisme Dacia în...
Proiect de OUG pentru...
Inflaţia anuală este prognozată...
Urmăriți o nouă ediție a...
Este un semnal de alarmă tras...
Abilitatea de a identifica...
Pentru greci, performanța...
Se alocă banii pentru...
Curs valutar BNR, 20 noiembrie...
Decizia vine în contextul unor...
Decizia afectează în mod direct aproximativ 4.000 de...
Banca Europeană de Investiții (BEI) a anunțat acordarea...
Dumitru Chisăliță, președintele...
Neliniștea geopolitică...
Marele sindicat german nu...
Lockheed Martin şi compania...
În urrnă cu zece ani, Viktor...