UE, nou obiectiv climatic pentru anul 2040, cu concesii pentru industrie
Comisia Europeană vrea...
Clienţii cu credite în derulare la bănci din România au la dispoziţie serviciul Poştei Române - Total Collect Home, prin intermediul căruia pot achita ratele fără a se mai deplasa la sediul băncii. Compania poate încasa ratele creditelor prin intermediul factorului poştal, operaţiunile de încasare în numerar a ratelor urmând a se efectua la domiciliul titularilor de credit, la solicitarea acestora.
De asemenea, Poşta Română oferă clienţilor posibilitatea de a-şi achita creditele şi la cea mai apropiată subunitate poştală din toate cele peste 5.000 de puncte de lucru din reţeaua poştală naţională.
În baza protocoalelor semnate, instituţiile financiar-bancare şi nebancare partenere pun la dispoziţia Poştei Române informaţiile referitoare la titularii de împrumut, cum ar fi numele şi prenumele clientului, suma de plată, CNP-ul acestuia, adresa de domiciliu, seria şi numărul contractului de împrumut etc.
Poșta Română, aplicație mobilă pentru Android. Acces rapid şi direct
Clientul prezintă factorului poştal fie înştiinţarea de plată primită de la bancă cu partea detaşabilă prevăzută cu cod de bare, fie îi solicită acestuia un formular tipizat de depunere numerar pe care îl va completa cu toate informaţiile de identificare a operaţiunii (nume, prenume, cont, sumă depusă). Titularul creditului va primi din partea factorului poştal o chitanţă care atestă achitarea ratei.
„Este cunoscut faptul că, dintre ţările europene, România este una dintre cele mai slab bancarizate, ceea ce înseamnă că, în acest sector, cultura de profil trebuie mult îmbunătăţită. Astfel, Poşta Română îşi exprimă deschiderea faţă de întreg sectorul bancar, punându-şi la dispoziţie atât infrastructura, cât mai ales resursa umană pentru intermedierea produselor bancare. Ne exprimăm disponibilitatea, în continuare, de a semna noi protocoale cu jucători importanţi din sectorul bancar, contribuind astfel la sporirea gradului de bancarizare în societatea românească, venind totodată în întâmpinarea clienţilor noştri persoane fizice”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poştei Române.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Comisia Europeană vrea...
Guvernul se află în criză de...
RO e-Factura devine obligatorie pentru ONG-uri și...
Ministrul Finanțelor, Alexandru...
Adrian Nicușor Nica a fost desemnat pentru a prelua conducerea Agenției...
Autoritatea de Supraveghere...
Compania britanică Nothing...
RAR avertizează că peste 85.000...
Ciprian Tătăruşanu, fostul...
Curs valutar BNR, 1 iulie 2025.
Germania vrea să salveze...
Activele nete ale celor 248 de...
UE cere eliminarea imediată a...
Administrația Fondului pentru...
La 30 iunie 2025, rezervele valutare la Banca Naţională...
DGAF a identificat o fraudă...
Emmanuel Macron trage un semnal...
Renault ar urma să raporteze în...
Guvernul a adoptat, prin Ordonanță de Urgență, abrogarea...
ANAF informează că a identificat o fraudă de peste 1,3...
Grupul bancar spaniol BBVA a anunţat luni că va merge...