Achitarea ratelor bancare de acasă, prin Poşta Română
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Poşta Română
Poşta Română
Compania Naţională Poşta Română oferă clienţilor posibilitatea de a plăti ratele bancare prin intermediul oficiilor poştale sau direct de acasă, cu ajutorul factorului poştal.

Clienţii cu credite în derulare la bănci din România au la dispoziţie serviciul Poştei Române - Total Collect Home, prin intermediul căruia pot achita ratele fără a se mai deplasa la sediul băncii. Compania poate încasa ratele creditelor prin intermediul factorului poştal, operaţiunile de încasare în numerar a ratelor urmând a se efectua la domiciliul titularilor de credit, la solicitarea acestora.

De asemenea, Poşta Română oferă clienţilor posibilitatea de a-şi achita creditele şi la cea mai apropiată subunitate poştală din toate cele peste 5.000 de puncte de lucru din reţeaua poştală naţională. 

În baza protocoalelor semnate, instituţiile financiar-bancare şi nebancare partenere pun la dispoziţia Poştei Române informaţiile referitoare la titularii de împrumut, cum ar fi numele şi prenumele clientului, suma de plată, CNP-ul acestuia, adresa de domiciliu, seria şi numărul contractului de împrumut etc. 

Poșta Română, aplicație mobilă pentru Android. Acces rapid şi direct

Clientul prezintă factorului poştal fie înştiinţarea de plată primită de la bancă cu partea detaşabilă prevăzută cu cod de bare, fie îi solicită acestuia un formular tipizat de depunere numerar pe care îl va completa cu toate informaţiile de identificare a operaţiunii (nume, prenume, cont, sumă depusă). Titularul creditului va primi din partea factorului poştal o chitanţă care atestă achitarea ratei. 

„Este cunoscut faptul că, dintre ţările europene, România este una dintre cele mai slab bancarizate, ceea ce înseamnă că, în acest sector, cultura de profil trebuie mult îmbunătăţită. Astfel, Poşta Română îşi exprimă deschiderea faţă de întreg sectorul bancar, punându-şi la dispoziţie atât infrastructura, cât mai ales resursa umană pentru intermedierea produselor bancare. Ne exprimăm disponibilitatea, în continuare, de a semna noi protocoale cu jucători importanţi din sectorul bancar, contribuind astfel la sporirea gradului de bancarizare în societatea românească, venind totodată în întâmpinarea clienţilor noştri persoane fizice”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poştei Române. 

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

România are încă un aeroport la standarde Schengen

Lucrările de modernizare și extindere a Aeroportului...

BHP vrea să ”aprindă” întreaga industrie a cuprului

Anglo American a confirmat primirea unei oferte de...

Revolut a ajuns la 10.000 de angajați

Revolut, fintech-ul britanic cu peste 40 de milioane de...

Numărul muncitorilor filipinezi urmează să crească cu 50%

În cadrul primei ediții a Săptămânii Prieteniei...

Mii de zboruri anulate în toată Europa din cauza unei greve

Veşti proaste pentru cei care au programate, zilele...

Obligații noi pentru bănci față de clienții cu credite

Într-o mișcare care ar putea aduce un val de alinare...

Tesla promite că va fabrica maşini mai ieftine

Tesla a anunţat că va introduce noi modele la începutul...

Germania estimează o creştere economică de 0,3%

Miercuri, în cadrul unei conferințe de presă la Berlin,...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel