Proiectul Ro-HydroHub. Câciu: ”Este un model care trebuie perpetuat”
La Palatul Victoria, a fost...
Naomi Osaka a intrat în atenția generală anul trecut, când a triumfat la US Open. Patru luni mai târziu, ea devenea prima rachetă a lumii. Dar este greu să te menții la înălțime, mai ales când în afara terenului de tenis se deschis largi oportunități, iar fiecare jucător încearcă, și acolo, să-și ocupe locul. Pentru sfaturi despre cum alegi drumul corect, Osaka a apelat recent la un sportiv, care a dominat peste două decenii în domeniul său - fostul baschetbalist Kobe Bryant.
Osaka a semnat deja câteva mari contracte de sponsorizare, care i-au adus anul acesta 30 de milioane de dolari, venit net. În același timp, jucătoarea de tenis a încheiat acorduri de colaborare cu alte trei companii - producătorul de băuturi pentru sportivi, BodyArmor, cu brandul Hyperice și cu fabricantul de căști audi Muzik, intrând în capitalul acestor firme. ”I-am rugat pe colabotorii mei să caute branduri care să corespundă caracterului meu și intereselor mele”, spune Osaka.
În urma acestor operațiuni, Osaka a urcat pe locul doi în topul Forbes al celor mai bine plătite sportive din lume, cu un veit de 24,3 milioane de dolari, la distanță relativă de liderul clasamentului, Serena Williams, cu 29,2 milioane de dolari câștigate în 2019. ”Osaka reprezintă un triplu pericol pentru alții: este talentată, are aptitudini de designer și manifestă un interes sincer pentru acțiuni de binefacere”, a apreciat fondatorul și directorul general al Muzik, Jason Hardi.
Citește și Serena Williams, o milionară ambițioasă. Afacerile sportivei
Citește și Alexis Ohanian. Cine este soțul Serenei Williams
Dar poate cea mai importantă companie pentru situația financiară a lui Naomi Osaka este Nike. Conform contractului, producătorul de vestimentație sporitivă îi plătește jucătoarei de tenis 10 milioane de dolari pe an. Pentru a obține semnătura tinerei Osaka, extrem de curtată și de Adidas, Nike a acceptat o excepție rară: Naomi are aprobarea companiei de a purta și alte logo-uri pe uniforma de tenis - o afacere profitabilă pentru jucătorii de elită. Un privilegiu de care a beneficiat doar chinezoaica Li Na. Nici Serena, nici Federer, nici Nadal sau Agassi nu s-au bucurat de o astfel de atidine din partea Nike.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
La Palatul Victoria, a fost...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...
MF sprijină autoritățile locale...
Potrivit celui mai recent...
La data de 19 noiembrie 2024,...
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...
O nouă inițiativă legislativă promite să revoluționeze...
Scădere uşoară a vânzărilor de autoturisme Dacia în...
Proiect de OUG pentru...