Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
"Pe măsură ce piaţa chineză continuă să crească, este complet logic pentru noi să producem la faţa locului pentru companiile aeriene chineze şi, probabil, pentru alţi clienţi din regiune", a afirmat Guillaume Faury.
Un acord cadru în acest sens a fost semnat joi la Beijing de CEO-ul de la Airbus, în prezenţa preşedintelui Franţei, Emmanuel Macron, şi a omologului chinez, Xi Xinping.
Această nouă linie de asamblare finală ar urma să intre în serviciu în a doua jumătate a anului 2025.
Airbus are, încă din 2008, o linie de producţie a avioanelor din familia A320 la Tianjin, care până acum a produs peste 600 de aparate de tip A320. În prezent, această linie finalizează patru avioane în fiecare lună şi ritmul de producţie ar urma să fie majorat la şase aparate pe lună în cursul acestui an.
După ce noua linie de producţie va deveni operaţională, Airbus va avea în total 10 linii de fabricaţie la nivel mondial: două la Tianjin, două la Mobile (SUA), două la Toulouse (Franţa) şi patru la Hamburg (Germania).
Grupul Airbus este lider global în aeronautică, spaţiu şi servicii conexe. Airbus oferă o gamă variată de avioane de pasageri, de la 100 la peste 600 de locuri, şi mai furnizează elicoptere, aeronave-cisternă, de luptă, de transport şi pentru alte misiuni. Airbus este prezentă în România cu toate cele trei divizii: Airbus Helicopters România şi Premium Aerotec în Braşov şi Airbus Defense and Space în Bucureşti.
Citește și "Economie de război": Macron va cere o "asumare sporită a riscurilor"
"Evident, președintele le va confirma industriașilor că statul va continua acest efort de apărare și, prin urmare, vom continua să investim în programele naționale", ceea ce le garantează "vizibilitate în ceea ce privește comenzile naționale", a explicat el. Din partea statului, acest lucru înseamnă o "asumare sporită a riscurilor", care își va accelera procedurile și își va reduce caietul de sarcini pentru a "obține mai mult, mai ieftin și mai rapid", a precizat Elysée.
Aceasta "trebuie să fie însoțită de o asumare sporită a riscurilor de către producătorii înșiși în ceea ce privește exportul" către Uniunea Europeană "și mult dincolo de aceasta", a precizat președinția. "Le cerem producătorilor să fie "și mai agresivi în câștigarea de noi clienți la export", pentru a "asigura supraviețuirea pe termen lung" a acestor echipamente "pe care le-am produs rapid și în număr mare". Citește mai multe AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...