Mesajul lui Trump privind taxele vamale zguduie piețele
Luni seara, Donald Trump a folosit platforma sa Truth...
Bechtel ar avea de recuperat aproximativ un miliard de dolari pentru acest proiect, un punct central din strategia guvernului de la Riad de a decongestiona traficul în capitala Arabiei Saudite. Celelalte companii implicate în acest proiect - firma spaniolă Fomento de Construcciones & Contratas SA, compania britanică WS Atkins Ltd. şi firma italiană Salini Impregilo SpA, care între timp a fost rebotezată Webuild - au acumulat şi ele facturi neplătite în valoare de mai multe miliarde de dolari, însă cea mai mare sumă o are de recuperat Bechtel, susţin sursele citate de Bloomberg.
Vladimir Putin a promulgat legea care îi permite să fie președinte până în 2036
Plăţile restante au legătură cu întârzierile înregistrate de lucrările de construcţii şi depăşirile de costuri provocate de pandemia de coronavirus, care a blocat unii muncitori în afara regatului şi a făcut dificilă continuarea lucrărilor într-un ritm susţinut, susţin sursele. Disputa legată de facturile neplătite a ajuns şi la nivel diplomatic, după ce ambasadele SUA, Franţei şi Spaniei au trimis o scrisoare guvernului saudit.
Firmele care lucrează pentru guvernul saudit se plâng de mai mulţi ani de neplata facturilor, după ce prăbuşirea preţului la petrol în 2015 a determinat autorităţile de la Riad să ia măsuri pentru reducerea deficitului bugetar. Chiar dacă aceste măsuri au ajutat la un control mai strict al cheltuielilor statului, au afectat încrederea sectorului privat care se bazează pe contractele guvernamentale.
Oficialii de la Riad susţin că sunt decişi să plătească la timp facturile şi au luat măsuri pentru a rezolva problema. Însă, prăbuşirea cotaţiei barilului de petrol în primăvara anului trecut pare să fi provocat noi întârzieri la plăţile către unele companii, chiar dacă problema nu mai este la fel de gravă ca în trecut.
Metroul din Riad este un punct central din planurile prinţului moştenitor al Arabiei Saudite, Muhammad bin Salman, vizând dublarea suprafeţei capitalei Arabiei Saudite şi transformarea acesteia într-un hub internaţional de afaceri. Este vorba de unul din cele mai mari proiecte de metrou din lume cu şase linii construite de trei consorţii, iar sursele susţin că lucrările sunt gata în proporţie de aproximativ 90%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Luni seara, Donald Trump a folosit platforma sa Truth...
Analistul economic Adrian...
Invitat la interviurile DCNews,...
Vor dispărea aproximativ 5.000 de locuri de muncă, alte...
Astăzi vă aducem în prim-plan știrile care conturează...
Kazahstanul intenționează să...
Cererea scăzută și concurența...
Călin Georgescu, câștigătorul...
Banca Națională a României a calculat valoarea leului...
Bursa de Valori Bucureşti a închis în scădere pe toţi...
Activele nete ale celor 247 de...
Bursa de la București nu a...
Orizontul pentru producătorii...
Compania a achiziționat...
În prima zi a săptămânii, investitorii au exprimat o...
Analistul economic Adrian...
Comerţul online ia amploare în Germania.
Sunt date publicate de...
Chiar dacă inflația în zona...
Grupaj de știri.