ANAF schimbă regulile! Ce trebuie să faci ca să-ți plătești datoriile în rate
Fiscul schimbă regulile...
Comisia Europeană subliniază că aceasta va fi prima autostradă care va traversa Munţii Carpaţi, permiţând o mai bună conectivitate în România de-a lungul coridorului Rin-Dunăre. Acest coridor va oferi o legătură neîntreruptă de-a lungul României, de la portul Constanţa şi până la vama Nădlac, legând centrul şi vestul României de reţeaua europeană de autostrăzi.
"Acest proiect va rezolva un mare blocaj de trafic din reţeaua românească de transport. Va creşte siguranţa rutieră, va scurta durata călătoriilor şi va reduce costul pentru pasageri şi marfă. Va avea un efect foarte pozitiv asupra economiei şi calităţii vieţii oamenilor din zonă", a declarat comisarul pentru coeziune şi reforme, Elisa Ferreira.
De asemenea, Comisia Europeană a aprobat şi o finanţare de 578,4 milioane euro de la Fondul de Coeziune pentru a îmbunătăţi capacitate de răspuns la dezastre a României. Această investiţie va îmbunătăţi capacitatea de răspuns terestră, aeriană şi maritimă a României prin achiziţionarea de noi echipamente precum şi prin pregătirea personalului. Va proteja mai bine populaţia în situaţii de urgenţă şi va ajuta România să respecte obligaţiile internaţionale şi strategia naţională cu privire la schimburile climatice şi o creştere economică cu emisii reduse.Autostrada Sibiu - Piteşti va avea o lungime de 122,11 kilometri şi va fi împărţită în cinci loturi, Sibiu - Boiţa, Boiţa - Cornetu, Cornetu - Tigveni, Tigveni - Curtea de Argeş şi Curtea de Argeş - Piteşti, va avea opt noduri rutiere şi nouă tuneluri. Autostrada Sibiu - Piteşti este o parte importanta a Coridorului 4 Pan-European.
Citește și Oficial ENEL. Explicații. Ce se va întâmpla cu prețul energiei
Lucrările la primul lot de 13,17 kilometri dintre Sibiu şi Boiţa au început în luna martie 2020. Contractul cu o valoare de 613 milioane lei, fără TVA, prevede un termen de proiectare de 12 luni şi unul de execuţie de trei ani. Lotul 1 al Autostrăzii Sibiu - Piteşti este construit de compania austriacă Porr Construct. Aceiaşi firmă a realizat şi lotul 4 al autostrăzii Sebeş - Turda, între Unirea şi Turda, finalizat în 2018.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Fiscul schimbă regulile...
Grupaj de știri.
Proiectele de acte normative...
Bursa de Valori Bucureşti...
Ministrul Burduja a salutat...
Parteneriat strategic pentru...
Critici directe la adresa președintelui Fed, Jerome...
Leul dă semne de stabilitate și...
Investiția, dezvăluită de...
Majoritatea republicană din...
Decizia vine în contextul...
Premierul interimar Cătălin...
China relaxează controlul...
Analistul economic Adrian...
Mii de miliarde de dolari blocate din cauza războaielor...
La Bursa Metalelor de la...
Marți, șaptesprezece fonduri de...
Apple (NASDAQ:AAPL) își face intrarea în domeniul...
Este vorba despre preluarea unui specialist în sisteme...
Piața monetară din România a...
România va încasa, pe 10 iunie, 1,3 miliarde euro din...
ANAF actualizează formularul 100, apare o nouă obligație...
România face un pas decisiv...
Dolarul încetinește ușor după...