Pierderi uriașe pentru CFR Călători în 2024. Care este câștigul salarial
Anul 2024 se anunță a fi unul...
"Am avut discuţii şi pe subiectul Comarnic - Braşov. Mâine, Guvernul va lua în discuţie şi va adopta o ordonanţă de urgenţă prin care acel parteneriat public-privat propus de Vâlcov şi Dăncilă devine istorie. După momentul anulării parteneriatului public-privat, obiectivul Comarnic - Braşov va fi predat către Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor. Noi vom veni în faţa Guvernului şi vom spune care sunt soluţiile pentru construirea autostrăzii Comarnic - Braşov. Autostrada Comarnic - Braşov reprezintă un obiectiv major, se va realiza. Până începe construcţia autostrăzii Comarnic - Braşov avem obligaţia să găsim rute alternative", a spus ministrul Transporturilor.
El a susţinut că variantele ocolitoare Comarnic - Buşteni vor fi realizate din fonduri europene, iar pe zonele Sinaia şi Azuga primarii au arătat că există rute alternative. "Vom avea toate avizele necesare pentru a construi acel drum", a menţionat Bode.
Ministrul a arătat că, tot marţi, va fi anulat şi parteneriatul public-privat pentru tronsonul Târgu Mureş - Iaşi al autostrăzii Unirii.
Citește și Autostrada Unirii. Ministrul Transporturilor a găsit soluția corectă
"Pentru autostrada Unirii Târgu Mureş - Iaşi, Guvernul Orban, prin proiectul de buget, a alocat întreaga sumă necesară finalizării revizuirii studiului de fezabilitate pe tronsonul Târgu Mureş - Târgu Neamţ, aproximativ 200 km, pe tronsonul Târgu Mureş - Iaşi mâine acel parteneriat public-privat va fi anulat. Se predă şi acest obiectiv către Ministerul Transporturilor. Ministerul Transporturilor va veni cu soluţia. Soluţia este una cât se poate de clară: finanţarea din fonduri europene a revizuirii studiului de fezabilitate şi pe acest tronson Târgu Neamţ - Iaşi vom avea anul viitor o documentaţie cap coadă studiu de fezabilitate revizuit de la Târgu Mureş până la Iaşi şi în acel moment putem discuta despre variante de finanţare. Este falsă ideea că nu avem finanţare, că nu avem fonduri europene, dar noi în acest moment nu ştim cât costă acest obiectiv. Când vom şti exact care este valoarea acestui obiectiv atunci putem să discutăm cu partenerii noştri din Comisia Europeană, cu instituţiile financiare europene să ne finanţeze acest obiectiv", a explicat Bode.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Anul 2024 se anunță a fi unul...
Dialogul dintre Xi Jiping,...
Prețul aurului a crescut luni, susținut de slăbirea...
Sunt din ce în ce mai mulți...
Compania Wrightbus, cantonată,...
Franța, gazda Jocurilor...
Datoria publică* a României a...
Aplicația care numără aproape 2 miliarde de utilizatori...
În timp ce Android 15 este planificat pentru această...
Industria petrolieră și a...
Rheinmetall sugerează crearea unui consorțiu european de...
Numărul firmelor dizolvate a...
Întâlnirea crucială între preşedinta Comisiei Europene,...
Compania de transport Maersk...
Tarifele vamale ridicate impuse...
Grupaj de știri.
Astăzi, românii au consumat cea...
37.686 persoane fizice şi...
Unul dintre cei mai bogați...
Fostul guvern al Poloniei avea...
Comisia Europeană a avertizat...
Madonna a susținut sâmătă...
Uber lansează a opta ediție...