Bărbatul care livrează pachetele de la Amazon călugărilor budiști din Himalaya
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Amazon are 300 de milioane de clienti
Amazon are 300 de milioane de clienti
  • Amazon are 300 de milioane de clienti
În Himalaya, la granița dintre India și China, este cotoțat orașul Leh, o localitate mică ce pare uitată de timp și lume, unde cuceririle tehnologice nu par să ajungă. 

Internetul și serviciile de telefonie mobilă sunt precare, cele două drumuri către lume sunt blocate de zăpadă iarna iar mănăstirile budiste sunt la întrecere pe vîrfuri de munți cu unitățile militare.

Cu toate astea, în fiecare dimineață un avion al Amazon aterizează aducând în jur de 15-20 de saci cu mărfuri comandate. La o altitudine de 3500 de metri, Leh este locul del mai înalt din lume unde Amazon livrează comenzi.

Sacii cu mărfuri sunt preluați din avion și duși într-un mic depozit care aparține unui localnic, partener cu Amazon, iar nepotul acestuia, Eshay Rangdol în vârstă de 26 de ani, ajută la sortat și livrat pachetele.

Curierul trebuie să urmeze cu exactitate standardele impuse de Amazon. Să poarte încălțăminte închisă, să se prezinte curat, să aibă la vedere cartela de identitate și să aibă asupra sa un telefon încărcat.

Amazon a început să facă livrări la domiciliu în Leh, toamna trecută în dorința de a ajunge în cele mai îndepărtate colțuri din India.

Leh este foarte apropiat și geografic și cultural de Tibet, o regiune controlată de China. Mănăstirile budiste asigură pentru localnici nevoile spirituale iar unitățile militare veghează asupra liniștii, într-o zonă în care există încă tulburări.

Curierii Amazon din această regiune se folosesc de motorete, numai în iernile grele utilizează mașini.

Cei mai mari clienți ai Amazon de aici sunt călugării budiști și soldatii din unitatile militare.

Locul așa cum se prezintă el nu pare atractiv pentru investiții sau de interes pentru un serviciu de e-commerce așa cum este Amazon, însă compania privește în viitor. Comerțul electronic e în plină expansiune iar Amazon vrea să apuce o bucată cât mai mare din această industrie.

Amazon probabil că nu va avea niciodată profit din livrarea produselor cu avionul într-un orășel precum Leh, însă ideea este că profitul este asigurat de marile aglomerări urbane precum Mumbai sau Delhi care pot asigura subvenționarea serviciului pentru locuri izolate ca acest orășel.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Lucrările la magistrala de metrou M6 avansează - Video

Lucrările la Magistrala 6 de metrou, care va face...

Cursul BNR. Leul a scăzut față de euro, aurul s-a scumpit

Banca Națională a României a calculat valoarea leului...

România importă mai multe gaze ca anul trecut

România a început anul cu un import mai mare de gaze...

Economia Japoniei s-a contractat în primul trimestru

Economia Japoniei a scăzut în primul trimestru iar yenul...

Cum va fi eliminată plafonarea prețurilor la energie

Ministerul Energiei a lansat în dezbatere publică...

După 55 de activitate, Chevron părăsește Marea Nordului

Chevron urmează să lanseze operațiunea de vânzare...

Sony prezintă două noi smartphone-uri Xperia

Sony își reînnoiește gama Xperia cu două smartphone-uri...

Ce este Project Astra de la Google

Inteligența artificială și realitatea augmentată vor...

Pentru JO 2024, armele pentru scrimă sunt fabricate manual

„O meserie atipică, cu oameni atipici”: la Blaise...

Maldive se aruncă în brațele Chinei

Noul președinte al arhipelagului intenționează să se...


pixel