Trei declarații fiscale obligatorii trebuie transmise până la finalul lunii
Contribuabilii trebuie să...
Cea de-a 9 ediție a Black Friday a debutat deja la unele magazine, însă punctul culminant va fi pe 15 noiembrie, ziua în care toți marii jucători din piața, de la IT&C la fashion, home&deco, food, beauty, servicii etc. au anunțat campanii speciale în care reducerile de prețuri vor merge până la 80-90%, arată o analiză Frames, realizată pe baza estimărilor din piață.
Black Friday 2019: Sfaturi utile pentru cei interesați
Potrivit estimărilor analiștilor de la Frames, ediția din acest an va aduce un plus de cel puțin 50 de milioane de euro încasări pentru retaileri, în condițiile în care campania de "Black Friday" a ajuns la un nivel de maturitate.
"De la gestiunea stocurilor la pricing, extinderea opțiunilor de plată (rate fără dobândă, leasing etc.) și campaniile de promovare mult mai bine targetate, 2019 va consemna un plus semnificativ la capitolul oferte și servicii de suport. Business-ul de Black Friday 2019 vine, pe de altă parte, într-un moment cum nu se poate mai bun și în privința cererii, creșterile de salarii și modificarea obiceiurilor de consum generând un plus semnificativ și în acest segment", arată analiza Frames.
În 2018, Black Friday a adunat, în numai câteva zile, vânzări de 250 de milioane de euro, cu eMAG, Altex & Mediagalaxy, Flancoși FashionDays în prim-plan. Unul dintre liderii pieței care și-a declarat oficial rezultatele de Black Friday, eMAG, a înregistrat vânzări cu 28% mai mari decât în 2017, acestea ajungând la nivelul de 460 mil. lei. Platforma de e-commerce a adunat, în numai o zi, 9.5 milioane de vizite și a atras peste 55.000 de clienți noi.
Flanco estima, zilele trecute, că 2019 va aduce cel mai mare Black Friday din istoria companiei, cu reduceri la peste 750.000 de produse în online și în 155 de magazine din 114 orașe.
"În 2019, polarizarea accentuată a cererii, constatată în anii trecuți, a început să se disipeze. Toți marii jucători din piață au învățat din lecția Black Friday, astfel ca ofertele vor consemna o paletă mai largă de produse și servicii, la prețuri competitive. Și clienții s-au maturizat, alegerea trecând tot mai mult din zona de impuls în cea de target, iar folosirea motoarelor de comparație a ofertelor a devenit tot mai relevantă", arată analiștii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Contribuabilii trebuie să...
Analistul economic Cristian...
Pierderile sunt de ambele părți...
România a pierdut titlul de țară cu cea mai mare...
Comisia de muncă din Senat...
Camera Deputaților urmează să...
Berkshire Hathaway, compania legendarului investitor...
Janusz Bugajski, Senior Fellow...
Uniunea Europeană lansează un...
Parlamentul României analizează...
O analiză a Deutsche Bank.
Senatul dezbate un proiect de...
Rețeaua de comunicații Starlink, deținută de miliardarul...
OPEP și aliații săi se confruntă cu o dilemă delicată:...
Producătorul american de medicamente deschide un centru...
Într-o mișcare strategică complexă, Starlink a devenit...
Guvernul României urmează să...
Fabricanții europeni trimit în...
Anunțul vine după ce fondatorul...
Despre examenul scris pe care ar urma să-l susțină...
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...