Cea de-a 9 ediție a Black Friday a debutat deja la unele magazine, însă punctul culminant va fi pe 15 noiembrie, ziua în care toți marii jucători din piața, de la IT&C la fashion, home&deco, food, beauty, servicii etc. au anunțat campanii speciale în care reducerile de prețuri vor merge până la 80-90%, arată o analiză Frames, realizată pe baza estimărilor din piață.
Black Friday 2019: Sfaturi utile pentru cei interesați
Potrivit estimărilor analiștilor de la Frames, ediția din acest an va aduce un plus de cel puțin 50 de milioane de euro încasări pentru retaileri, în condițiile în care campania de "Black Friday" a ajuns la un nivel de maturitate.
"De la gestiunea stocurilor la pricing, extinderea opțiunilor de plată (rate fără dobândă, leasing etc.) și campaniile de promovare mult mai bine targetate, 2019 va consemna un plus semnificativ la capitolul oferte și servicii de suport. Business-ul de Black Friday 2019 vine, pe de altă parte, într-un moment cum nu se poate mai bun și în privința cererii, creșterile de salarii și modificarea obiceiurilor de consum generând un plus semnificativ și în acest segment", arată analiza Frames.
În 2018, Black Friday a adunat, în numai câteva zile, vânzări de 250 de milioane de euro, cu eMAG, Altex & Mediagalaxy, Flancoși FashionDays în prim-plan. Unul dintre liderii pieței care și-a declarat oficial rezultatele de Black Friday, eMAG, a înregistrat vânzări cu 28% mai mari decât în 2017, acestea ajungând la nivelul de 460 mil. lei. Platforma de e-commerce a adunat, în numai o zi, 9.5 milioane de vizite și a atras peste 55.000 de clienți noi.
Flanco estima, zilele trecute, că 2019 va aduce cel mai mare Black Friday din istoria companiei, cu reduceri la peste 750.000 de produse în online și în 155 de magazine din 114 orașe.
"În 2019, polarizarea accentuată a cererii, constatată în anii trecuți, a început să se disipeze. Toți marii jucători din piață au învățat din lecția Black Friday, astfel ca ofertele vor consemna o paletă mai largă de produse și servicii, la prețuri competitive. Și clienții s-au maturizat, alegerea trecând tot mai mult din zona de impuls în cea de target, iar folosirea motoarelor de comparație a ofertelor a devenit tot mai relevantă", arată analiștii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Andrei Caramitru trage un...
Infinexa a deschis procedura de faliment pentru compania Blue Air Aviation,...
Consiliul Concurenţei...
Firmele cu afaceri peste 1...
Executivul condus de Ilie...
Piața imobiliară crește cu...
Ministerul Dezvoltării și...
România împrumută până la 5...
Organizaţia Ţărilor...
Un număr de 1,1 milioane de...
Suedia respinge categoric ideea...
Autoritatea Naţională pentru...
Deficitul balanţei comerciale...
Exporturile de grâu moale ale Uniunii Europene de la...
Unicornul european Revolut își ridică miza: vrea...
OpenAI pregătește lansarea unui browser AI care...
Trump impune noi tarife vamale...
Sub presiunea lui Donald...