Brandul românesc "La Cocoş" intră în aceeaşi familie cu Kaufland şi LIDL

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Grupul Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, intenţionează să preia 70% din acţiunile retailerului La Cocoş pentru a forma un parteneriat strategic cu fondatorul lanţului românesc de magazine în vederea extinderii conceptului în România şi în Europa.

"Am deosebita plăcere să vă anunţ că La Cocoş va deveni parte a Grupului Schwarz. Este o reală mândrie şi o recunoaştere a muncii, dedicării şi performanţei noastre să fim integraţi într-o structură de lider global. Prin această asociere se reconfirmă valoarea modelului La Cocoş care are un potenţial real de creştere. (...) Această tranzacţie nu este o simplă preluare, ci un parteneriat strategic menit să extindă şi să consolideze conceptul La Cocoş, transformându-l într-un reper internaţional în cadrul Grupului Schwarz. Astfel, La Cocoş va avea şansa să devină al patrulea pilon strategic, alături de Lidl, Kaufland şi Schwarz Produktion", a declarat, miercuri, într-un comunicat de presă transmis Agerpres, Iulian Nica, directorul general companiei româneşti.

Potrivit sursei citate, Grupul Schwarz ar urma preia un pachet de 70% din acţiunile La Cocoş şi, împreună cu fondatorul Iulian Nica - care va păstra 30% din acţiuni şi va rămâne la conducerea companiei împreună cu echipa - să formeze un parteneriat strategic pentru extinderea conceptului de magazin autentic românesc, atât în România, cât şi în Europa.

"Compania La Cocoş a dezvoltat un model de afaceri impresionant şi are un potenţial de creştere semnificativ. Prin schimbul de cunoştinţe şi experienţă, dorim să învăţăm unii de la alţii şi să ducem împreună mai departe povestea de succes a companiei", a menţionat Christian Groh, preşedintele Consiliului de Administraţie al Schwarz Corporate Solutions.

Transferul participaţiei de la actualii investitori către Grupul Schwarz reprezintă o oportunitate de a deveni parte din cea mai mare familie a retailului european, se arată în comunicat.

Înfiinţat în anul 2014, La Cocoş este un retailer român de tip discount, care operează în prezent trei locaţii în Ploieşti şi Bucureşti. Modelul de afaceri este bazat pe oferirea unui sortiment de produse la preţuri competitive. La Cocoş se adresează atât clienţilor de tip B2C (business-to-consumer), cât şi micilor afaceri de tip B2B (business-to-business). 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Oameni pe stradă
Ispectori ai ANAF și Vamei
Nave petroliere / Foto: Freepik
Oameni de afaceri / Foto: Freepik
Mină de suprafață / Foto: Pexels
Foto: Mihai Ciobanu
Adrian Negrescu
Petroliști venezueleni / Foto: PDVSA
Donald Trump
Servere / Foto: Freepik
Foto: Pexels.com
Foto: Oana Pavelescu
Stâlpi de înaltă tensiune / Foto: Freepik
Dosare ANAF. Freepik.com
Elon Musk / Foto: Gage Skidmore / Flickr
Benzinărie Lukoil

Un jucător saudit intră în cursa pentru activele Lukoil

Compania saudită Midad Energy a devenit unul dintre...

Inspector antifraudă, ANAF
Vânzare online / Foto: Freepik
Kaufland. Foto: Mihai Ciobanu

Programul magazinelor Kaufland de Crăciun și de Revelion

Kaufland România anunță programul de funcționare al...

Investiții / Foto: Freepik
TVA / Foto: DCBusiness
Documente
Volodimir Zelenski și Donald Trump / Foto: Reuters / Kevin Lamarque
Delegațiile din Ucraina și SUA
REMAT
Uzină Ford / Foto: Flickr

Ford pune frână producţiei de vehicule electrice

Ford reduce drastic gama de vehicule electrice.


pixel