Brandul românesc "La Cocoş" intră în aceeaşi familie cu Kaufland şi LIDL

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Grupul Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, intenţionează să preia 70% din acţiunile retailerului La Cocoş pentru a forma un parteneriat strategic cu fondatorul lanţului românesc de magazine în vederea extinderii conceptului în România şi în Europa.

"Am deosebita plăcere să vă anunţ că La Cocoş va deveni parte a Grupului Schwarz. Este o reală mândrie şi o recunoaştere a muncii, dedicării şi performanţei noastre să fim integraţi într-o structură de lider global. Prin această asociere se reconfirmă valoarea modelului La Cocoş care are un potenţial real de creştere. (...) Această tranzacţie nu este o simplă preluare, ci un parteneriat strategic menit să extindă şi să consolideze conceptul La Cocoş, transformându-l într-un reper internaţional în cadrul Grupului Schwarz. Astfel, La Cocoş va avea şansa să devină al patrulea pilon strategic, alături de Lidl, Kaufland şi Schwarz Produktion", a declarat, miercuri, într-un comunicat de presă transmis Agerpres, Iulian Nica, directorul general companiei româneşti.

Potrivit sursei citate, Grupul Schwarz ar urma preia un pachet de 70% din acţiunile La Cocoş şi, împreună cu fondatorul Iulian Nica - care va păstra 30% din acţiuni şi va rămâne la conducerea companiei împreună cu echipa - să formeze un parteneriat strategic pentru extinderea conceptului de magazin autentic românesc, atât în România, cât şi în Europa.

"Compania La Cocoş a dezvoltat un model de afaceri impresionant şi are un potenţial de creştere semnificativ. Prin schimbul de cunoştinţe şi experienţă, dorim să învăţăm unii de la alţii şi să ducem împreună mai departe povestea de succes a companiei", a menţionat Christian Groh, preşedintele Consiliului de Administraţie al Schwarz Corporate Solutions.

Transferul participaţiei de la actualii investitori către Grupul Schwarz reprezintă o oportunitate de a deveni parte din cea mai mare familie a retailului european, se arată în comunicat.

Înfiinţat în anul 2014, La Cocoş este un retailer român de tip discount, care operează în prezent trei locaţii în Ploieşti şi Bucureşti. Modelul de afaceri este bazat pe oferirea unui sortiment de produse la preţuri competitive. La Cocoş se adresează atât clienţilor de tip B2C (business-to-consumer), cât şi micilor afaceri de tip B2B (business-to-business). 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

BVB
Freepik.com
Foto: Freepik.com
Uniunea Europeană
Notificare telefon

Nou val de fraude telefonice în numele CEC Bank

Atenție la apeluri înșelătoare: Escrocii se dau drept...

Donald Trump
Curs valutar BNR
Donald Trump și Emmanuel Macron / Foto: Casa Albă
Centrala de la Cernavodă
Contabil
Alexandru Nazare, ministrul Finanțelor
Parlamentul European
Industrie poluatoare / Foto: Freepik
Stâlpi de înaltă tensiune / Foto: Freepik
Bani / Foto: DCBusiness
ANAF
Chirurgie plastică
Programator / Foto: Freepik
Miniștrii cabinetului Bolojan / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos

Reforma ANAF. Cum arată planurile noului Guvern

Noul program de guvernare anunță din nou, pentru a câta...

București / Foto: Freepik
Pe câmp / FOTO: Freepik

Program de guvernare: Agricultura, cu mai puține subvenții

Guvernul reunit sub coaliția PSD-PNL-USR-UDMR a anunțat...

Vedere din satelit a zonei unde se află uzina de îmbogățire a uraniului / Foto: Google Maps
Reprezentanți ai Confederaţiei Patronale Concordia
Donald Trump / Foto: Casa Albă / Daniel Torok

pixel