Totuşi, oficialul a scos în evidenţă temerile privind turismul de la Marea Neagră. Deşi în primele trei luni din 2024 s-a înregistrat o creştere între 25 şi 30% a numărului vizitatorilor străini, a existat un declin de aproape 4% în iunie faţă de perioada similară din 2019, în special din cauza deficienţelor ofertelor de turism la malul mării, pe segmentul de digitalizare şi marketing.
Draganov a criticat hotelurile de la malul mării pentru deficienţele în domeniul digitalizării, inclusiv optimizarea slabă pe segmentul motoarelor de căutare şi strategiile inadecvate de marketing. Pentru rezolvarea problemelor, el a cerut noi servicii de promovare, îmbunătăţirea prezenţei în social media, a site-urilor hotelurilor şi a comunicării cu clienţii.
În privinţa oraşului Burgas şi a regiunii înconjurătoare, Draganov a atras atenţia asupra lipsei promovării turismului local şi a campaniilor eficiente de marketing, în contrast cu abordarea proactivă din alte zone.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursele asiatice își revin, dar...
Buzoianu: Am cerut Hidroelectrica şi Apele Române,...
Ministerul Energiei împreună cu...
România va dispune, până la sfârşitul acestui an, de...
Ministrul Finanţelor,...
Directoratul Naţional de...
Incendiu la un depozit de...
Ultimele informaţii despre...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a închis în scădere pe majoritatea indicilor...
- TVA mai mare, carburanți mai...
Direcția Generală Antifraudă Fiscală acționează...
Curs valutar BNR, 1 august.
Populația afectată de...
Cu puține zile în urmă, România...
ANAF a publicat calendarul...