Vâlva stârnită de tânăra sportivă a devenit atracție și pentru marile companii ale lumii, printre care BMW și Nike, branduri care au devenit și sponsorii principali ai Andreei.
Anul 2019 a fost unul deosebit de propice pentru tenismena canadiană, aceasta reușind să își rotunjească fumos veniturile. În urma câștigării trofeului de la Flushing Meadows, Andreea a primit 3,85 milioane de dolari, bani care se adaugă celor 6 milioane $ câștigați tot în acest an la diverse comptetiții.
Acestor sume se adaugă și bolidul de lux pe care Andreea l-a primit de la BMW M8 Cabriolet.
Temuta Serena Williams, învinsă la US Open de o sportivă de 19 ani
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Precizări privind înscrierea...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Agenția Națională de...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...