Vâlva stârnită de tânăra sportivă a devenit atracție și pentru marile companii ale lumii, printre care BMW și Nike, branduri care au devenit și sponsorii principali ai Andreei.
Anul 2019 a fost unul deosebit de propice pentru tenismena canadiană, aceasta reușind să își rotunjească fumos veniturile. În urma câștigării trofeului de la Flushing Meadows, Andreea a primit 3,85 milioane de dolari, bani care se adaugă celor 6 milioane $ câștigați tot în acest an la diverse comptetiții.
Acestor sume se adaugă și bolidul de lux pe care Andreea l-a primit de la BMW M8 Cabriolet.
Temuta Serena Williams, învinsă la US Open de o sportivă de 19 ani
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
ANAF a introdus un nou model al...
Tranzacția prin care grupul...
Organizația europeană Fusion...
România are toate ingredientele...
Ministerul Mediului a prelungit...
Eurostat: România rămâne ţara...
Pentru a deveni brand, un...
Grupul bancar UniCredit nu va mai încerca să încheie...
După declanșarea invaziei rusești în Ucraina, statele...
Investitorul Alin Bucur revine...
Combaterea evaziunii fiscale...
Rusia anunţă că va avea propria reţea de internet prin...
BMW începe luna viitoare să...
Trump și Xi pregătesc...
Robert Redford, actorul și regizorul american care a...
Premierul Ilie Bolojan a exclus o nouă creștere a TVA și...
Șeful ANAF a venit cu precizări după ce în spațiul...
Guvernul introduce un sistem...
Păpușile Labubu au devenit un...