Vâlva stârnită de tânăra sportivă a devenit atracție și pentru marile companii ale lumii, printre care BMW și Nike, branduri care au devenit și sponsorii principali ai Andreei.
Anul 2019 a fost unul deosebit de propice pentru tenismena canadiană, aceasta reușind să își rotunjească fumos veniturile. În urma câștigării trofeului de la Flushing Meadows, Andreea a primit 3,85 milioane de dolari, bani care se adaugă celor 6 milioane $ câștigați tot în acest an la diverse comptetiții.
Acestor sume se adaugă și bolidul de lux pe care Andreea l-a primit de la BMW M8 Cabriolet.
Temuta Serena Williams, învinsă la US Open de o sportivă de 19 ani
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Premierul Ilie Bolojan a...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
România se pregătește pentru un...
Joi, de la ora 12.00, în...
Achizițiile publice și...
Aproape 40% dintre angajații...
Ministerul Finanțelor lansează...
Creşterea taxelor fără o...
Criza e reală, cifrele nu mai...
Curs valutar BNR, 2 iulie 2025.
Protest spontan al angajaţilor Consiliului Concurenţei,...
Românii au cheltuit anul trecut...
ANAF a transmis o informare...
Asociaţia Română a Magazinelor...
Bursa de la Bucureşti a deschis...
Bugetarii ar trebui să...
Cifre oficiale de la INS...
Guvernul se află în criză de...
Ministrul Energiei, Bogdan...
Ministrul Finanțelor, Alexandru...
Adrian Nicușor Nica a fost desemnat pentru a prelua conducerea Agenției...
Autoritatea de Supraveghere...