Știrile dimineții. Cele mai importante informații la început de weekend
Grupaj de știri.
"Am început să tranzacţionăm foarte mult în jurul orei 7:00 dimineaţă. Faţă de anul trecut, avem înregistrate cu aproape 30% mai multe tranzacţii. De asemenea, se păstrează aceeaşi tendinţă ca anul trecut în ceea ce priveşte tranzacţiile cross-border, adică din partea clienţilor care folosesc pentru plată carduri emise în alte ţări şi care cumpără din România. Sunt tranzacţii efectuate din Marea Britanie, Ungaria şi Bulgaria", a spus Costin.
Datele centralizate în timp real de PayU România arătau un număr total al tranzacţiilor de 160.219, mai multe cu 31,12%, de la an la an. Dintre acestea, totalul volumelor tranzacţionate cross-border se ridica la 5,91 milioane de lei, în creştere cu 73,39%, în comparaţie cu anul anterior.
În acelaşi timp, volumul plăţilor cu un click era de 51,8 de milioane de lei (+6,04% de la an la an), în timp ce volumul tranzacţiilor pe acelaşi segment ajunsese la 67.012 (+15,67%).
Unde găsești cele mai mari reduceri de Black Friday
Minutul de aur al "Black Friday 2019" s-a înregistrat în intervalul orar 7:28 - 7:29, cu 2.140 de tranzacţii. De asemenea, valoarea coşului mediu de cumpărături este de 673 de lei, respectiv 1.065 de lei, la plata în rate.
Numărul mediu de tranzacţii pe minut, înregistrat puţin după ora 11:00, era de 269.
Topul categoriilor de produse este condus de segmentul IT&C, iar cea mai mare tranzacţie procesată de PayU este, momentan, de 28.000 de lei.
Conform estimărilor PayU România, în acest an, în "Vinerea Neagră" a reducerilor, românii vor face cumpărături în valoare de 1,2 miliarde de lei, în creştere cu 20% faţă de ediţia de anul trecut. Din acest total, peste 360 de milioane de lei reprezintă tranzacţiile online, mai mult cu 25% de la an la an.
Black Friday. Românii au cheltuit mai mult decât anul trecut
Valoarea medie a coşului de cumpărături în mediul virtual va înregistra, în acest an, o uşoară scădere (-4%), în comparaţie cu anul 2018, ajungând la 650 de lei.
Potrivit sursei citate, categoria IT&C va rămâne în topul preferinţelor românilor, deşi vânzările produselor din categoriile fashion, home & deco şi turism înregistrează creşteri constante de la un an la altul.
Analiza celor de la PayU România arată că, pe 15 noiembrie, 70% din totalul plăţilor online vor fi efectuate cu un singur click, în timp ce 40% din valoarea totală a tranzacţiilor procesate vor proveni din plăţile cu un card pentru rate fără dobândă. De altfel, valoarea medie a coşului de cumpărături plătit cu un astfel de card este, în medie, cu 50% mai mare decât coşul mediu de cumpărături obişnuit.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...