Patricio s-a alăturat Kraft Heinz în iulie 2019, compania mizând pe un veteran în domeniul marketingului pentru a ajuta la inversarea anilor de vânzări slabe și pierderi de cotă de piață în favoarea concurenților de marcă și a jucătorilor cu etichete private.
În luna februarie a aceluiași an, compania înregistrase o depreciere de 15,4 miliarde de dolari legată de mărcile sale Kraft și Oscar Mayer.
Patricio, care anterior petrecuse două decenii la Anheuser-Busch InBev, proprietarul Budweiser, a supravegheat eforturile Kraft Heinz de a revitaliza mărcile, inclusiv Oscar Mayer, prin creșterea investițiilor.
De asemenea, sub conducerea lui Patricio, Kraft Heinz a renunțat la afacerea sa cu nuci pentru a reduce expunerea la concurența mărcilor private, în timp ce și-a sporit cheltuielile de marketing și și-a eficientizat lanțul de aprovizionare.
Abrams-Rivera își va asuma responsabilitatea suplimentară de președinte al Kraft Heinz, cu efect imediat, în timp ce Patricio va rămâne președinte neexecutiv al consiliului de administrație, a precizat compania.
Abrams-Rivera s-a alăturat Kraft Heinz la începutul anului 2020 și are meritul de a fi condus afacerile nord-americane ale companiei în timpul pandemiei, după ce anterior a deținut roluri cheie la Campbell Soup și Mondelez International.
"Anunțul a fost un pic brusc pentru noi, având în vedere că Patricio este aici doar din 2019", a declarat analistul CFRA Research Arun Sundaram.
"Dar cred, de asemenea, că acesta este un moment bun pentru o tranziție, deoarece există noi provocări cu care se va confrunta compania pe termen scurt și mediu".
Abrams-Rivera preia conducerea în condițiile în care cererea pentru mâncărurile și condimentele ambalate ale Kraft Heinz este în scădere, deoarece prețurile mai mari îi forțează pe consumatori să evite produsele de marcă și să se orienteze către alternative mai ieftine, însărcinându-l pe noul CEO să stimuleze volumele și să recâștige cota de piață.
Sundaram a declarat că vede fuziunile și achizițiile ca fiind "un motor important" pentru Kraft Heinz. "Cred că vom vedea unele achiziții pe termen scurt și mediu", a adăugat el.
Kraft Heinz, cunoscută și pentru Philadelphia Cream Cheese și Jell-O, și-a lăsat la începutul acestei luni previziunile anuale neschimbate, după ce a ratat estimările privind vânzările trimestriale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Suedia este pregătită să...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...