Întrebarea este de ce un astfel de pod? Răspunsul este simplu: pentru a nu fi obligați să taie copaci. Și, într-adevăr, a ieșit ceva spectaculos.
Merită amintit că, anul acesta, China a inaugurat cel mai lung pod peste mare din lume. Are 42 de kilometri și a costat 20 de miliarde de dolari. Un megaproiect realizat în decurs de 9 ani.
Citeșt și China a inaugurat biblioteca ochi
Cum reușesc chinezii ceea ce alții nu? Unul dintre secrete rezidă în tehnologia folosită. Una dintre mașinăriile folosite de ei se numește SLJ900. Un utilaj unic în lume, gândit și fabricat la Beijing de o companie specializată în utilaje de construcție.
Cântărind 580 de tone și având o lungime de 91 de metri și o lățime de șapte metri, SLJ900 are rolul de a ridica grinzile imense de pod și a le așeza pe piloni, cu mai multă ușurință și precizie decât ar face o macara.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
ANAF taie banii primăriilor care încalcă legea. Bugetele...
De la 1 ianuarie 2026,...
Modificare a procedurii de...
Avertisment BCE privind expunerea băncilor la dolari.
Panica revine la Washington....
Cursul valutar anunțat...
ANM avertizează: vremea se răcește puternic și revin...
Emisarul american Steve...
ANAF lovește puternic în veniturile nedeclarate din...
Președintele Nicușor Dan va...
Licitație de 106 milioane euro...
Producătorul chinez Great Wall...
Peste 13.000 de petarde și artificii confiscate în...
În perspectiva discuțiilor...
Comisia Europeană îngheață...
Programul Rabla pentru 2026 ar...