Tencent a intrat la Bursa din Hong Kong în urmă cu 14 ani. De atunci și până la începutul acestui an, prețul acțiunilor companiei au crescut de peste 100 de ori.
Popularele jocuri online Tencent, dar și aplicațiile lansate, printre care serviciul de mesagerie WeChat, au făcut această companie favorită atât în rândul investitorilor instituționali, cât și a celor individuali.
Anul acesta însă, starea de spirit a jucătorilor din piața s-a înrăutățit în privința companiei, pe fondul speculațiilor privind o posibilă supraevaluare a titlurilor Tencent și a altor mari întreprinderi din domeniul tehnoilogiei.
În acest context, Tencent a avertizat, în martie, în legătură cu o posibilă a reducere a profitului, iar unul dintre cei mai vechi acționari - holdingul sud-african Naspers - și-a vândut participația pentru aproximativ 11 miliarde de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministerul Finanțelor...
Alocațiile pentru copii rămân...
Persoanele asigurate în baza...
Campioană de un deceniu la...
O icoană pictată de Nicolae Grigorescu în tinerețe a...
Bursa de Valori Bucureşti a înregistrat săptămâna aceasta creșteri importante
Luca, Petru și Matei își împart piața patiseriilor.
Piața imobiliară din România...
Reguli noi, controale extinse și deduceri limitate:...
Autoritățile au confiscat primul utilaj folosit ilegal...
Primăriile pot lua împrumuturi...
Analiza publicată de DCBusiness...
Guvernul clarifică acordarea...
Acțiunile Oracle au scăzut cu...
O parte dintre modificările aduse Legii RCA prin actul...
Împrumuturile între firme și asociați intră sub reguli...
Sistemul energetic românesc...
Leul a avut o evoluție relativ...
Electrificarea liniei ferate...
Dumitru Chisăliță: „Sancțiunile...
Generația Z cumpără cel mai...