Curs BNR. Leul încheie săptămâna în cădere pe toate fronturile
Leul s-a depreciat vineri, 13...
Chiar dacă au o rețetă asemănătoare și aproximativ aceeași gamă de produse, Coca-Cola și Pepsi nu sunt la egalitate în ceea ce privește vânzările din România.
Coca-Cola vinde de 2,5 ori mai mult decît concurența, printr-o politică mai abilă de marketing și distribuție. Asta deși Pepsi era prezentă în România încă de pe vremea comunismului având astfel un avantaj consistent.
Astfel, Coca-Cola are venituri de aproximativ 2,2 miliarde de lei în timp ce Amroq Beverages care comercializează brandul Pepsi vinde de 854 de milioane de lei, mai puțin de jumătate decât principala rivală.
Piața băuturilor carbogazoase este estimată la 1 miliard de euro în România, pe lângă cei doi jucători de prim-rang numărându-se European Drinks, Romaqua sau produse importate precum San Benedeto sau Green Cola.
Citește și: Coca-Cola HBC România dezvaluie un ”ingredient secret”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Leul s-a depreciat vineri, 13...
Un economist cu profil...
Programul Rabla Auto 2025...
PFA-urile din România vor plăti...
Dobânzile interbancare se...
Numeroase servicii online au...
Piața muncii din România a...
Iranul a promis că va lovi fără...
DGAF a descoperit prejudicii de...
Fitch avertizează: fără reforme...
Uniunea Europeană a decis să mențină permanent...
Ministerul Afacerilor Externe...
Ministerul Muncii a pus în...
Acțiunile Boeing au scăzut cu...
Confederaţiile sindicale şi...
Ministrul Mediului, Mircea...
Investițiile nete realizate în...