Se schimbă Codul fiscal și de procedură fiscală: cine câștigă și cine pierde
Ministerul Finanțelor a pus în...
Chiar dacă au o rețetă asemănătoare și aproximativ aceeași gamă de produse, Coca-Cola și Pepsi nu sunt la egalitate în ceea ce privește vânzările din România.
Coca-Cola vinde de 2,5 ori mai mult decît concurența, printr-o politică mai abilă de marketing și distribuție. Asta deși Pepsi era prezentă în România încă de pe vremea comunismului având astfel un avantaj consistent.
Astfel, Coca-Cola are venituri de aproximativ 2,2 miliarde de lei în timp ce Amroq Beverages care comercializează brandul Pepsi vinde de 854 de milioane de lei, mai puțin de jumătate decât principala rivală.
Piața băuturilor carbogazoase este estimată la 1 miliard de euro în România, pe lângă cei doi jucători de prim-rang numărându-se European Drinks, Romaqua sau produse importate precum San Benedeto sau Green Cola.
Citește și: Coca-Cola HBC România dezvaluie un ”ingredient secret”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministerul Finanțelor a pus în...
BNR avertizează că, în ciuda...
Autoritatea de Supraveghere...
Curtea Constituțională a respins ca neîntemeiată...
Crescătorii de porci și păsări...
Finanțele vor să reducă...
Datele publicate de INS arată...
Putin: SUA fac „eforturi...
Cursul valutar anunțat de Banca...
În şedinţa de joi a Guvernului...
Guvernul modifică programul de...
Guvernul pregătește adoptarea...
Bursa de Valori București a deschis joi în scădere pe...
România poate evita recesiunea...
Camera de Comerț și Industrie a...
Creșterea salariilor brute...