Efectele măsurilor fiscale. România, mai puţin atractivă pentru investitori - Analiză
Măsurile fiscale luate în regim...
Chiar dacă au o rețetă asemănătoare și aproximativ aceeași gamă de produse, Coca-Cola și Pepsi nu sunt la egalitate în ceea ce privește vânzările din România.
Coca-Cola vinde de 2,5 ori mai mult decît concurența, printr-o politică mai abilă de marketing și distribuție. Asta deși Pepsi era prezentă în România încă de pe vremea comunismului având astfel un avantaj consistent.
Astfel, Coca-Cola are venituri de aproximativ 2,2 miliarde de lei în timp ce Amroq Beverages care comercializează brandul Pepsi vinde de 854 de milioane de lei, mai puțin de jumătate decât principala rivală.
Piața băuturilor carbogazoase este estimată la 1 miliard de euro în România, pe lângă cei doi jucători de prim-rang numărându-se European Drinks, Romaqua sau produse importate precum San Benedeto sau Green Cola.
Citește și: Coca-Cola HBC România dezvaluie un ”ingredient secret”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Măsurile fiscale luate în regim...
Proiectele de acte normative...
Randamentele scad după haosul...
Cota redusă de TVA este păstrată doar pentru anumite...
Trump și Putin, discuție fără...
Premierul Ilie Bolojan a...
România se confruntă cu o criză...
UiPath îl numește pe David...
Ministerul Transporturilor și...
Giganții industriali europeni...
Analistul economic Petrișor...
Rovinieta se scumpește din...
Vicepremierul Tanczos Barna a...
Curs valutar BNR, 3 iulie 2025.
Preşedintele Cartel Alfa,...
Criza e reală, cifrele nu mai...
Creşterea cotei generale de...
Orban mizează pe „prima casă” în campania pentru 2026.