Chiar dacă au o rețetă asemănătoare și aproximativ aceeași gamă de produse, Coca-Cola și Pepsi nu sunt la egalitate în ceea ce privește vânzările din România.
Coca-Cola vinde de 2,5 ori mai mult decît concurența, printr-o politică mai abilă de marketing și distribuție. Asta deși Pepsi era prezentă în România încă de pe vremea comunismului având astfel un avantaj consistent.
Astfel, Coca-Cola are venituri de aproximativ 2,2 miliarde de lei în timp ce Amroq Beverages care comercializează brandul Pepsi vinde de 854 de milioane de lei, mai puțin de jumătate decât principala rivală.
Piața băuturilor carbogazoase este estimată la 1 miliard de euro în România, pe lângă cei doi jucători de prim-rang numărându-se European Drinks, Romaqua sau produse importate precum San Benedeto sau Green Cola.
Citește și: Coca-Cola HBC România dezvaluie un ”ingredient secret”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Agenția Națională pentru...
Curs valutar, 22 ianuarie 2025.
Președinta Comisiei Europene,...
China a stabilit un nou record...
Deficitul bugetar al României crește, contrar tendinței...
Ilie Bolojan a anunţat planul...
Bursele și moneda Chinei sub...
Cifre oficiale de la INS despre producţia de cărbune a...
Revolut lansează o nouă...
Dolarul crește ușor pe fondul...
Agenția Națională de...
Alegerea lui Donald Trump în...
Statele Unite vor impune taxe...
România a primit un semnal...
Presa din Coreea de Nord a relatat despre ceremonia de...
Rusia a capturat două dintre...
Comisia Europeană a lansat, pe...
Astăzi vă aducem în prim-plan o selecție a celor mai...
Bitcoin crește pe fondul...
Novo Nordisk, compania daneză...
Nou-alesul președinte al...
Curs valutar BNR, 21 ianuarie...
Semnal îngrijorător privind...