Clienții Electrica Furnizare, acces limitat la sistemele informatice în ianuarie 2024

Autor: Mara Ivan
Data publicării:
Ce trebuie să știe clienții acestui furnizor
Ce trebuie să știe clienții acestui furnizor
Compania Electrica Furnizare a dat publicității un comunicat prin care își previne clienții.

Astfel, compania anunță că, în perioada 1 - 31 ianuarie 2024, va efectua o serie de optimizări ale sistemelor informatice cu scopul îmbunătăţirii serviciilor de care beneficiază clienţii companiei, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcţionalităţi utilizate de către aceştia.

Se precizează, totodată, că furnizarea de energie electrică şi/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalităţile de contact disponibile în această perioadă vor fi următoarele: Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informaţii privind relaţia cu furnizorul, punctele de relaţii cu clienţii şi adresa de e-mail menţionată în cadrul facturii de energie.

În acest context, procesarea şi soluţionarea cererilor din partea clienţilor se vor desfăşura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.

Modalități de plată

În ceea ce priveşte modalităţile de plată, clienţii vor avea la dispoziţie următoarele: Internet banking; debit direct; aplicaţiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago; automatele de plată StartPay; staţiile OMV/Petrom; serviciul Westaco Express; centrele de plăţi un-doi Mobile Distribution; punctele de plată PayPoint; ghişeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.

În perioada optimizărilor de sistem, următoarele aplicaţii şi funcţionalităţi nu vor putea fi utilizate de către clienţii companiei: MyElectrica - aplicaţie şi portal; TelVerde (comunicare index autocitit); Formularul unic de contact online; E-chat; Plata în punctele de relaţii cu clienţii (Info Kiosk/POS); Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opţiunii de apel la emiterea preavizului, informaţii despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).

Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică şi/sau gaze naturale va fi emisă şi va ajunge la clienţi la o altă dată decât cea obişnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Trafic intens pe autostradă / Foto: Freepik
Termocentrală

Grupul 6 de la Rovinari reintră oficial în producție

Rovinari pornește Grupul 6 – un pas decisiv pentru...

Foto: Oana Pavelescu
Nicușor Dan
Freepik.com
Mână care ține cheile unei locuințe / Foto: Freepik
Freepik.com
Freepik.com

ANAF creşte numărul controalelor efectuate de la birou

ANAF, informare privind ţintele asumate în PNRR.

Asigurare auto RCA / Foto: Freepik
O unitate Gazprom / FOTO: Pagina de Telegram a companiei

Veniturile Rusiei din petrol şi gaze s-au prăbuşit

Veniturile Rusiei din petrol şi gaze au scăzut...

Date biometrice / Foto: Freepik

Modificări majore în procedura cazierului judiciar

Cazierul judiciar intră într-o nouă eră digitală, după...

Oleoductul Drujba
Calcule
Bursa de Valori București
London Metal Exchange / Foto: LME
Ursula von der Leyen
CEC Bank
Gaze
Reprezentanți ai Confederaţiei Patronale Concordia
Muncitori
Tichete de valoare
Bani
Cumparaturi online. Foto: Pexels.com
Bani
Dumitru Chisăliță / Foto: Agerpres

pixel