Insolvențele se mută în Capitală: Bucureștiul înregistrează un val de falimente!
Scade numărul firmelor intrate...
Tot pe data de 15 martie urmează să înceapă lucrările pe tronsonul 3 (Ioneşti - Vârfurile), cu o lungime de aproximativ 14 km, după ce în luna noiembrie 2018 a fost semnat contractul de execuţie a lucrărilor care vor dura 12 luni, cu Asocierea SC Sylc Con Trans SRL - Hydrostroy AD.
"Luni, 18 martie Asocierea Dacia Faber SRL şi Total Construct SRL va începe lucrările de consolidare la km 86+500 al DN 76, pe sectorul Cristioru de Jos - Vârfuri, unde a avut loc o alunecare de teren. Contractul a fost semnat în data de 13 martie 2019, ca urmare a întocmirii unui proces verbal de calamitate. Constructorul are la dispoziţie 4 luni pentru punerea în siguranţă a drumului, astfel încât să fie evitată blocarea circulaţiei şi consolidarea terenului cu coloane forate în adâncime", se menţionează într-un comunicat al CNAIR.
De asemenea, anul acesta, se vor finaliza lucrările şi pe lotul 3 al sectorului de aproximativ 15 km, care face parte din tronsonul 6 (Beiuş-Oradea) al DN 76, contractul fiind semnat în luna august 2018 cu asocierea SC Drum Asfalt SRL - SC Trameco SA - SC Drumuri Bihor SA, care a început lucrările încă din luna octombrie 2018.
Citește și: Centura de sud a Capitalei, finalizată cel mai devreme la jumătatea lui 2021
Tot pentru tronsonul 6, Beiuş - Oradea, CNAIR intenţionează să semneze anul acesta inclusiv contractele pentru reabilitarea loturilor 1 şi 2, în lungime totală de peste 32 km. Pentru contractele destinate reabilitării celor două loturi, ofertele deschise în luna ianuarie 2019 se află acum în perioada de evaluare.
"În ceea ce priveşte reabilitarea tronsonului 4 (Vârfurile - Stei), cu o lungime de peste 33 de km, anul acesta va fi lansată o nouă licitaţie, după ce fostul antreprenor a abandonat lucrările. În acest moment este deja actualizată documentaţia de atribuire, după ce a fost realizată o expertiză tehnică a lucrărilor executate de vechiul antreprenor. Precizăm că tronsonul 1 (Şoimuş-Brad), în lungime de peste 30 km, a fost recepţionat şi deschis circulaţiei încă din luna decembrie 2017, iar pentru tronsonul 2 (Brad-Ioneşti), cu o lungime de aproape 20 de km, recepţia finală a avut loc în luna decembrie a anului trecut. Demersurile întreprinse permanent pentru reabilitarea DN 76 demonstrează fără echivoc preocuparea constantă a CNAIR în legătură cu acest important drum naţional", afirmă reprezentanţii CNAIR.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Scade numărul firmelor intrate...
Papa Francisc, reformatorul...
Acționarii au aprobat în AGA un...
Grupaj de știri.
Lichiditate solidă și aprecieri...
Donald Trump ar dori să vadă...
Eveniment de proporții la...
Hidroelectrica a semnat un...
Reformă de amploare la...
„Este prețul libertății” – așa...
Trump atacă dur China pentru că...
Carnajul bursier continuă pentru actorii din acest...
Poziție fermă a SUA împotriva...
Guvernul pregătește compensații...
Leul s-a apreciat ușor joi în...
Fondul suveran al Norvegiei, afectat de declinul pieței...
După ce a jucat încă de la...
În ședința de Guvern de astăzi,...
Guvernul urmează, în ședința de...
Guvernul amână sancțiunile pentru e-Transport până la...
Firme care întrețin spații...
Cătălin Leonte, Director...
ROBOR în ușoară creștere,...
Guvernul continuă Programul de...
Cristian Popa (BNR) spune că:...