Companiile americane se bat pentru jucăriile de Crăciun
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Agitația în marile magazine americane de retail. Se fac reamenajări. Se apropie sărbătorile - Ziua recunoștinței și Crăciunul - și este nevoie de spații ample pentru jucării.

Walmart, Target, dar și alți retaileri s-au decis să câștige de pe urma dispariției de pe piață a unei importante rețele comerciale pentru copii Toys ”R” Us, care vindea numai jucării. Anul acesta compania s-a dezintegrat, iar concurența se va strădui să atragă foștii clienți ai firmei care nu mai este. ”Un mare jucător nu s-a putut adapta la schimbările tehnologice, devenind victimă a giganților precum Walmart, Amazon și Target”, au explicat analiștii, subliniind că, acum, cei trei se vor bate pentru împărțirea cota de piață eliberată. În 2017, prin magazinele Toys ”R” Us s-au comercializat peste 15% din jucăriile din SUA. Ceea ce înseamnă aproximativ 10-11 miliarde de dolari.

”Toamna și iarna, acest sector al economiei americane se transformă într-un adevărat câmp de război. Companiile se pregătesc intens pentru marea bătălie”, scrie Wall Street Journal. Cele mai active par magazinele Target, care își vor lărgi platformele destinate jucăriilr cu 46 metri pătrați în cele 500 de unități din întreaga țară.

Walmart a procedat identic, cu precădere în magazinele din vecinătatea fostelor puncte de desfacere ale Toys ”R” Us. În plus, rețeaua vrea să-și sporească rezervele de jucării pe parcursul întregului sezon.

În calitate de producător de jucării, Mattel a avut mai degrabă ghinion - după falimentul Toys ”R” Us, compania s-a văzut nevoită să caute alte unități comerciale cu potențial. ”Mai mult ca niciodată, anul acesta livrarea de jucării în cantități suficiente și la timpul potrivit va fi ca o cursă contracronometru”, spune directorul de producție al Mattel, Steve Totzke.

Problema este că, în pofida tuturor eforturilor de a crește vânzările de produse pengtru copii, nici unul dintre retaileri nu va fi în stare să înlocuiască Toys ”R” Us, oferind un catalog foarte larg de jucării, așa cum făcea firma dispărută, explică WSJ. În aceste condiții, Walmart și Target vor vinde, probabil, numai jucăriile care se bucură de cea mai mare popularitate și de la cele mai cunoscute branduri, iar în săptămâna premergătoare sărbătorilor oferta va scădea, estimează WSJ. Deși este perioada în care magazinele sunt luate, pur și simplu, cu asalt.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Producţia de cărbune a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...

Schimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă...

Revolut face angajări în România

Compania Revolut angajează la nivel global, inclusiv în România.

Preţul cafelei nu va scădea prea curând. Care sunt motivele

Veşti proaste pentru iubitorii cafelei.

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel