Adrian Negrescu: „PNRR riscă să devină Planul Național de Reforme Ratate”
România a absorbit doar 9,4...
Vânzările grupului care deține mărcile Remy Martin, Cointreau sau Mount Gay, au progresat cu 9,1%, după o creștere de 5,9% în primele trei luni ale excercițiului care se încheie la 31 martie 2019. Estimările analiștilor mergeau pe un avand de 7,8%.
În timp ce moneda chineză și războiul comercial cu Statele Unite alimentează temeri privind scăderea apetitului claselor de mijloc și superioară pentru produsele de lux, coniacul Remy Martin și-a continuat excelentele performanțe, care s-au menținut la cote ridicate inclusiv în Singapore, Australia și Japonia.
O evoluție frumoasă a afișat inclusiv grupul de lux LVMH și mărcile lui de coniac Hennessy și Pernod Ricard.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
România a absorbit doar 9,4...
Șeful APRIL, Dorin Cojocaru,...
ANAF anunță întreruperi ale...
Banca Națională a României și...
Şefa diplomaţiei germane Annalena Baerbock a exclus...
Europa promite un răspuns la...
Proprietarii de imobile nu vor mai plăti taxa pentru...
Eveniment important pentru...
Guvernul a aprobat o schemă de...
OpenAI lansează „Monday” –...
Oficialii americani presează...
Cu doar câteva ore înainte de...
Grupaj de știri.
Ministrul Muncii, Simona...
Românii vor avea parte de o...
Tranzacţia momentului în România.
Ministrul Muncii, Simona...
Investitorii au afișat un...
Daniela Dărăban, directorul executiv al Federației...