Vânzările grupului care deține mărcile Remy Martin, Cointreau sau Mount Gay, au progresat cu 9,1%, după o creștere de 5,9% în primele trei luni ale excercițiului care se încheie la 31 martie 2019. Estimările analiștilor mergeau pe un avand de 7,8%.
În timp ce moneda chineză și războiul comercial cu Statele Unite alimentează temeri privind scăderea apetitului claselor de mijloc și superioară pentru produsele de lux, coniacul Remy Martin și-a continuat excelentele performanțe, care s-au menținut la cote ridicate inclusiv în Singapore, Australia și Japonia.
O evoluție frumoasă a afișat inclusiv grupul de lux LVMH și mărcile lui de coniac Hennessy și Pernod Ricard.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Compania Star Assembly, filială...
Ministerul Finanțelor a atras...
Blocajul guvernamental din SUA...
Greșeala pe care o fac mulți...
Leul a început săptămâna în...
ANAF a modificat formularul...
Semnal de alarmă privind o tentativă de fraudă în numele ANAF.
Prețul energiei în România urcă...
Programul Rabla Clasic, epuizat...
De la 1 iulie 2026, camioanele...
Visa a blocat tentative de...
Prețul petrolului își revine...
Carburanții s-au ieftinit în...
Miercuri, 15 octombrie, este...
Aurul atinge un nou record...
Google oferă gratuit acces la...
Bulgaria își majorează...
Reuniunea FMI și Băncii...
Salariul mediu net a scăzut în...
Inflația urcă la 9,9% în...
Argintul depășește pragul de 50...