Alin Burcea (ANAT): Pe noi, cei din turism, măsurile luate de Guvern ne pun la pământ
Creşterea cotei generale de...
Vânzările grupului care deține mărcile Remy Martin, Cointreau sau Mount Gay, au progresat cu 9,1%, după o creștere de 5,9% în primele trei luni ale excercițiului care se încheie la 31 martie 2019. Estimările analiștilor mergeau pe un avand de 7,8%.
În timp ce moneda chineză și războiul comercial cu Statele Unite alimentează temeri privind scăderea apetitului claselor de mijloc și superioară pentru produsele de lux, coniacul Remy Martin și-a continuat excelentele performanțe, care s-au menținut la cote ridicate inclusiv în Singapore, Australia și Japonia.
O evoluție frumoasă a afișat inclusiv grupul de lux LVMH și mărcile lui de coniac Hennessy și Pernod Ricard.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Creşterea cotei generale de...
Premierul Ilie Bolojan a...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
România se pregătește pentru un...
Joi, de la ora 12.00, în...
Achizițiile publice și...
Prețul cuprului urcă la un...
Banca britanică HSBC a revizuit...
Aproape 40% dintre angajații...
Ministerul Finanțelor lansează...
Creşterea taxelor fără o...
Criza e reală, cifrele nu mai...
Curs valutar BNR, 2 iulie 2025.
Protest spontan al angajaţilor Consiliului Concurenţei,...
Românii au cheltuit anul trecut...
ANAF a transmis o informare...
Asociaţia Română a Magazinelor...
Bursa de la Bucureşti a deschis...
Bugetarii ar trebui să...
Cifre oficiale de la INS...